همه ما آجر را به خوبی می شناسیم و می دانیم که از انواع مصالحی است که در ساخت یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

در حال حاضر آجر ها دارای تنوع زیادی هستند و یکی از محبوب ترین آن ها را می توان آجر نسوز پایه ستون نام برد که پخش مستقیم این محصول از طریق این مجموعه صورت می گیرد.

برای آشنایی با انواع آجر نسوز تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

پخش مستقیم آجر نسوز پایه ستون

آشنایی با انواع آجر نسوز پایه ستون

آشنایی با انواع آجر نسوز پایه ستون تولید آجر های نسوز هم مانند هر محصول دیگری دچار پیشرفت و تکامل شده است.

به همین خاطر ما در این بخش به بررسی انواع آجر نسوز و ویژگی های آن می پردازیم.

از جمله اصلی ترین انواع آجر نسوز پایه ستون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آجر اکسید کروم: این نوع آجر برای استفاده در کوره های شیشه سازی بسیار مناسب است و همانطور که از نامش پیداست حدود 90 درصد از آن را اکسید کروم تشکیل داده است.
  • آجر زیرکونیوم: در کوره هایی که میزان گرما بسیار زیاد است، همچون کوره های ذوب آهن و آلومینیوم از این آجر های نسوز استفاده می شود. چراکه مقاومت گرمایی بسیار بالایی دارند.
  • آجر اکسید کروم – کوروندوم: بیشترین میزان مواد تشکیل دهنده این آجر ها را اکسید آلومینیوم تشکیل می دهد و مابقی آن را اکسید کروم. موارد استفاده از آن هم مربوط به کوره های ذوب آهن می شود.
  • آجر آلومینیومی: رایج ترین نوع آجر های نسوز را می توان آجر های آلومینیومی نام برد که از اکسید آلومینیوم تشکیل می شوند و مقاومت حرارتی آن ها تا 1750 درجه سلسیوس را در بر می گیرد.

انواع این آجر ها را می توانید در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار خریداری کنید.

قیمت آجر نسوز عمده

قیمت آجر نسوز عمده قیمت آجر نسوز برای بسیاری از افرادی که قصد خرید این محصول را دارند از جمله فاکتور های بسیار مهم به شمار می رود.

اگر شما هم از این دسته از افراد هستید باید به این مورد توجه داشته باشید که پخش آجر نسوز در حال حاضر با قیمت های گوناگونی صورت می گیرد.

طبیعی است که عوامل مختلفی منجر به این تفاوت قیمت می شوند.

برخی از این عوامل، عوامل طبیعی بازار هستند. عواملی همچون نوسانات بازار، میزان عرضه و تقاضا و یا برندی که محصول را تولید کرده است.

اما برخی دیگر از عامل ها مربوط به شیوه خرید می شوند.

این عامل ها را می توان حجم خرید شما (طبیعی است که هر چقدر حجم خرید بالا تر باشد قیمت آن هم پایین تر محاسبه می شود)، شیوه خرید که می تواند حضوری و یا اینترنتی باشد، نوع آجری که خریداری می کنید و … نام برد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *