آجر نسوز از خاک نسوز تولید می شود و از خانواده چینی و نوعی سرامیک مرغوب می باشد. این محصول دارای ساختار سفال و ظریف تر و متراکم تر از آن است. لذا به جهت حفظ و ماندگاری ساختمان ها در برابر یخبندان و سایش در شرایط اقلیمی مختلف از این آجر استفاده می شود. این آجر نمای زیبایی به ساختمان می دهد و در مراکز فروش مختلف با برندهای متفاوت خرید و فروش می شود. این نما به دلیل شیک بودن و قیمت ارزانتر نسبت به دیگر نماها خریداران زیادی دارد و از بازار داغی برخوردار می باشد. فروش عمده آجر نسوز در نمایندگی های آن در سراسر کشور عرضه می شود.

نمایندگی ها و مراکز فروش عمده آجر نسوز

بازار فروش آجر های نسوز در کشور

بازار فروش آجر های نسوز در کشوربازار فروش آجرهای نسوز در کشور این محصول را در برند، رنگ و مدل های مختلف به فروش می رساند. لذا این بازار انواع آجر را به صورت عمده و خرده و با واسطه و بدون واسطه بدست مشتریان می رساند.

انواع آجر نسوز:

  • آجر نسوز آلومینیومی : به دلیل پایداری بالای آن در برابر مواد قلیایی به عنوان پوشش درزهای داخلی کوره های سیمان و ذوب فولاد استفاده می شود.
  • آجر نسوز سلیسی : در کوره های تولید خمیر شیشه، ذوب فولاد، سرامیک، کک سازی گازسوز استفاده می شود.
  • آجر نسوز ویژه : در رنگ های زرد، قرمز، قهوه ای، مشکی تولید شده و هر رنگی دارای طیف گسترده ای است که دست معماران را برای ایجاد طرح زیبا باز گذاشته است.
  • آجر نسوز قلیایی : در صنایع فلزات غیرآهنی و در کوره های صنعتی استفاده می شود.

بهترین برند های آجر نسوز در بازار

بهترین برند های آجر نسوز در بازاربهترین برندهای آجر نسوز در بازار طرفداران زیادی دارد چون از کیفیت بسیار بالا برخوردار بوده و درجه یک می باشد. این آجر به دلیل ویژگی ها و مزیت های بالایی که دارد توانسته رضایت مشتریان را به خود جلب نموده و از بازار داغی نیز برخوردار خواهد بود.

خرید و فروش آجر سفال نسوز در برندهای معتبر بسیار بالا بوده و به دلیل تنوع رنگ و مدل و برند نیاز یک معمار را برآورده نموده و در اشکال مختلفی وارد بازار می شود. بهترین آجر نسوز علاوه بر اینکه در بیرون ساختمان کاربرد دارد می توان در داخل ساختمان نیز از آن استفاده نمود.

لیست قیمت آجر های ساختمانی در قم

لیست قیمت آجر های ساختمانی در قملیست قیمت آجرهای ساختمانی در قم نسبت به دیگر شهر ها ارزانتر است چون کارخانه تولید کننده این محصول در قم می باشد. همچنین در صورتی که این آجر عمده و بدون واسطه از تولید کننده خریداری شود از قیمت کمتری برخوردار می باشد.

تولید کننده بر اساس موارد مختلفی مانند کیفیت، هزینه تولید، میزان عرضه و تقاضا قیمت آن را تعیین می کند. امروزه نیز قیمت خرید آجر نسوز قم به دلیل نوسانات بازار و بالا رفتن نرخ دلار رو به افزایش و کاهش بوده و نرخ ثابتی ندارد.

این محصول به صورت بسته بندی شده وارد بازار می شود که بسته به متراژ نرخ آن محاسبه می شود. همچنین به صورت فله ای نیز وارد بازار می شود که از نرخ کمتری برخوردار است.

فروشگاه های آجر ارزان و مرغوب در تهران

فروشگاه های آجر ارزان و مرغوب در تهرانفروشگاه های آجر ارزان و مرغوب در تهران نیز وجود دارد که این محصول را به صورت های عمده و خرده عرضه می کنند. مراکزی مانند نمایندگی های فروش که با پشتیبانی و بازاریابی از چند برند این محصول را به صورت مستقیم و قیمت مناسب با کیفیت بالا به فروش می رساند.

نماینده با شناختی که از بازار دارد با توجه به نیاز هر منطقه به فروش متمرکز و پراکنده این محصول می پردازد. در تهران آجر نما نسوز استفاده بالایی دارد به همین دلیل مراکز فروش متعددی طیف گسترده ای از آن را عرضه می کنند.

این مراکز از تامین کنندگان انواع آجر نسوز هستند و نیاز داخلی کشور به این کالا را برآورده می کنند. برای خرید عمده و خرده آجر نما می توان به صورت حضوری و اینترنتی از طریق سایت های فروش نیز آن را تهیه نمود.



این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام
    یکی از دلایلی که من این آجر او انتخاب کردم این هست که شوره نمیزنه

    سلام وقتتون بخیر باشه.دارای رنگ قرمز، قهوه ای تیره و قهوه ای روشنی وشکل ظاهری زیبایی دارد.ممنون از سایت خوبتون.

    یه زمانی یه مرد
    یه ادم که ریش سیبیل داشت
    یکی که بابا صداش میزدن
    یا شوهر
    یا داداش

    این ادم در باور ما بچه ها غیر ممکن بود اشک از چشماش بیاد
    یعنی ما مثلا دبستان بودیم
    یه مرد میدیدیم گریه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *