آجر نما با کیفیت مرغوب کارخانه اصفهان از جمله تولیدات پرطرفدار در بازار مصالح ساختمانی به شمار می رود که انواع و ارقام مختلفی از نظر شکل ظاهری، رنگ و کاربرد دارد. نمایندگی فروش مدل های پرفروش و درجه یک نه تنها در استان اصفهان که در سایر مناطق کشور فعالیت مستمر دارند. به عنوان خریدار در مورد آجرهای تولیدی در کارخانجات داخلی، ویژگی ها و کاربردهای آنها چه اطلاعاتی دارید؟ از چه طریقی می توانید ارقام درجه یک را با قیمت و نرخ رقابتی خریداری کنید؟

نمایندگی فروش آجر نما با کیفیت مرغوب کارخانه اصفهان

خرید مستقیم آجر نما از کارخانه های اصفهان

خرید مستقیم آجر نما از کارخانه های اصفهانآجر از جمله مصالح پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی است که با توجه به نوع کاربرد و کارآیی در مدل های مختلفی تهیه و تولید می شوند. برای شناخت بیشتر باید اشاره کرد که انواع این محصولات برحسب مواد اولیه تولیدی شامل موارد زیر می شوند:

  • آجر رسی
  • آجر ماسه _ آهکی
  • آجر بتنی
  • آجر سفالی

برخی از این مدل ها برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان به کار برده می شوند که نسبت به مدل های ساده قیمت و نرخ بالاتری دارند. توجه کنید که خرید مستقیم این محصولات از کارخانه آجر اصفهان و دیگر مراکز تولیدی تنها در صورت سفارش با حجم بالا امکان پذیر است.

تولید مقاوم ترین انواع آجر نما در کشور

تولید مقاوم ترین انواع آجر نما در کشوربرای تهیه و تولید انواع آجر نما مواد اولیه مختلفی مانند سنگ های شاموتی را به کار می گیرند تا در نهایت مقاومت محصول نهایی در برابر عواملی محیطی به بالاترین سطح خود برسد.

امروزه نیز انواع آجر سفال به کار رفته در نمای ساختمان ها عمر مفید بیش از 20 سال را دارا می باشند و در برابر عواملی مانند تابش نور مستقیم خورشید، نفوذ آب و سرمازدگی بسیار مقاوم هستند. برخی از پرطرفدارترین مدل های تولیدی در کارخانه های ایران عبارتند از:

  1. آجر نمای شیل
  2. آجر نمای نسوز
  3. آجر نمای زرد
  4. آجر نمای کرکره ای
  5. آجر نمای قزاقی

در نظر داشته باشید که نمی توان گفت کدام یکی از این نمونه ها مقاوم ترین مدل تولیدی هستند چرا که شرایط محیطی تاثیر مستقیمی بر میزان مقاومت و کارکرد آنها دارد.

بازار فروش انواع آجر ساختمانی در اصفهان

بازار فروش انواع آجر ساختمانی در اصفهانامروزه برای دوری از یکنواختی و سادگی نمای درون ساختمان برخی مدل های آجر دکوراسیون داخلی را تولید و با قیمت مناسب به بازار عرضه می کنند. انتخاب آجر برای این منظور می تواند با طراحی های سنتی، مدرن و کلاسیک همنواخت شود و زیبایی نمای داخلی ساختمان را دو چندان کند.

در بازار فروش انواع آجر نما قرمز، زرد، شاموتی و … توسط شرکت های نمایندگی و فروشگاه های تخصصی عرضه می شوند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی از نظر وزن، طراحی، سایز، اندازه و قیمت دارند.

توجه داشته باشید که در اصفهان به علت وجود کارخانه های تولیدی، تنوع طرح های عرضه شده در بازار به مراتب بیشتر از مراکز و استان های دیگر است. با این حال برای خرید جدیدترین انواع آجر ساختمانی با قیمت رقابتی و عمده می توانید نمایندگان فروش آنلاین را انتخاب نمایید.

فروش عمده آجر نما صادراتی با قیمت مناسب

فروش عمده آجر نما صادراتی با قیمت مناسبقیمت آجر نما اصفهان در بازار با نوسانات بسیاری همراه است. تنوع در تولید، نوسان قیمت مواد اولیه، شیوه تولید، برند شرکت تولیدی و میزان سفارشات مشتریان، همگی فاکتورهای کمی و کیفی تاثیر گذار و تعیین کننده قیمت فروش عمده به شمار می آیند.

یکی از جدیدترین این محصولات، آجر نما قزاقی است که برای تهیه و تولید آن از ترکیبات انواع خاک شیل، نسوز و رس استفاده می شود. همانطور که متوجه شدید هرچقدر که تعداد خاک های اولیه در تولید بیشتر باشد به همان میزان نیز قیمت ها سیر صعودی و افزایشی دارند.

باید خاطر نشان کرد که برای خرید عمده با هدف صادرات یا عرضه به بازار مناطق مختلف می توانید از طریق دفاتر مرکزی فروش یا نمایندگان پخش در اصفهان و دیگر استان های تولیدی اقدام به سفارش و خرید عمده نمایید.

در صورت عمده دسترسی مستقیم به تولید کنندگان عمده، سایت های فروش آنلاین و مشاورین اینترنتی بهترین گزینه برای خرید آجر نما صادراتی با قیمت مناسب و نرخ رقابتی خواهد بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *