به جرات می‌توان گفت که این آجر با کیفیت و زیبا سلطان همه آجر هاست و دارای رنگ های متنوع می باشد و بسیار مقاوم و کاربردی برای ساختمان سازی است. بزرگترین مرکز پخش آجر نسوز شاموتی نما، مرغوب ترین آجر ها را با قیمت های مناسب عرضه می کند. این آجر بسیار صاف و است و دارای فرورفتگی و برآمدگی نیست، ضد خش و صد آتش است، جذب رطوبت ندارد.

مرکز پخش آجر نسوز شاموتی نما

بررسی مشخصات آجر نسوز شاموتی

بررسی مشخصات آجر نسوز شاموتی همه چیز در طبیعت زیباست و با دست بشر زیباتر می شود. آجرهای شاموتی نیز از این گونه اند و با تغییراتی که در آنها می دهند بهترین و زیباترین مصالح ساختمانی می شوند. این آجر به رنگهای قرمز، نارنجی، مشکی و سفید وجود دارد و دارای خصوصیات مهمی مثل نسوز بودن را دارد. این آجرها در دمای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد تولید شده و در ابعاد مختلف آماده می‌شوند و برای ساختمان سازی استفاده می شوند.این آجر با آجرهای دیگر متفاوت است.

به راحتی می توانید آن را تشخیص دهید؛ این نوع آجر که آجری نسوز است خشک تر و بهتر از آجرهای دیگر است و وقتی بر روی آن دست بکشید از آن خاک نمی ریزد و صاف و تمیز است و رنگ دانه های آن این آجر را بسیار زیبا ساخته و برای همین در ساختمان نقش خوبی ایفا می‌کند. این آجرها از گروه آجرهای قرمز و قهوه ای هستند که تنوع رنگ بالایی دارند و این به دلیل مقدار حرارتی است  که در کوره ها داده می شود؛ وقتی بیشتر پخته شود رنگ آن تیره تر و وقتی که کمتر پخته شود رنگ آن روشن‌تر می‌شود.

این آجرها وقتی که با آجر دیگر برخورد کند صدای زنگی کوچک می دهد و این نشان دهنده پر بودن داخل این آجر است و مقاومت بالای آن. ضد آتش است و بسیار مقاوم است. خش نمی شود و محکم است و رطوبت را به خود جذب نمی‌کند و یخ زده می شود. این آجر به هیچ وجه لب پریده و شکست نیست و گودی و برآمدگی بر روی آن دیده نمی شود و صاف است.

توزیع آجر نسوز در تمامی مراکز فروش به صورت گسترده ای انجام می گیرد. این آجرها دارای کیفیت و زیبایی خاصی هستند و می توانند بیشترین کاربرد را در نمای ساختمان و دکوراسیون داشته باشند.

توزیع کننده آجر نسوز شاموتی نما

توزیع کننده آجر نسوز شاموتی نما ما بزرگترین مرکز پخش آجر را داریم و بهترین توزیع کننده آجر نسوز شاموتی نما هستیم. این آجر از ترکیب خاک نسوز و خاک چینی با دمای بسیار بالا ساخته می شود و بعد در کوره ها حرارت داده می شود و قالب گیری می شود. رنگ این نوع آجر بستگی به حرارتی دارد که به آن داده می شود. وقتی که زیاد پخته شود تیره تر و برعکس کمتر پخته شود کم رنگ تر می شود. این آجر تنوع رنگ بالایی دارد و می‌تواند در ساختمان سازی و ساخت شومینه های ساختمانی و کف استفاده شود.

خانه هایی که از این آجر ساخته می شوند همانند تر مه ای زیبا می شوند. آجرها کاملاً مقاوم و استاندارد هستند و باعث استحکام ساختمان و خانه‌ها می‌شوند و با داشتن ظاهری زیبا برای سالها خواهند ماند و رنگ آنها در اثر شرایط جوی مانند نور خورشید و سرمای شدید و بارندگی تغییر نمی‌کند. با خرید بهترین آجر خانه های مقاوم و زیبا بسازید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام وقت شما بخیر محصول رو از سایت شما سفارش دادم و ظرف مدت کوتاهی به دستم رسید بسیار سپاسگزارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *