خرید آجر شیل نسوز برای نما

برای خرید آجر نسوز نما میتوانید به آسانی با شرکت های بازرگانی تماس حاصل کنید. و به بهترین نحو آجر نسوز خود را برای تکمیل نمای ساختمان ها و…. دریافت کنید. در ادامه به بیشترین استفاده در نما های متفاوت در ایران بیشتر اشاره خواهیم کرد با ما همراه باشید.

 

خرید آجر شیل نسوز برای نما

خرید آجر شیل نسوز برای نما

آجر شیل نوعی آجر می باشد که از خاک سنگهای شیل تهیه میگردد. خاک شیل در حقیقت از نوعی سنگ ، به نام سنگ شیل می باشد ، سنگ شیل از سنگ رسوبی آسیاب شده تولید می گردد.این سنگ دارای اکسید آهن بالا است. خاک تامین شده از سنگ رس رنگی بوده و برای تولید آجر رنگی دیگر نیازه اضافه کردن رنگ نمی باشد و دوام رنگ به صورت ثابت است. ترکیبات سنگ شیل در ترکیبات سنگ رسی قرار دارد سنگ های شیل از لایه لایه بودن و متورق بودن آن شناخته می شود. سنگ های شیل گستره وسیعی از رنگ ها را حاوی میگردد مانند : قرمز ، قهوه ای ، سبز ، خاکستری  وسیاه موجود می باشد.

 مزایای آجر نما شیل :

  • استحکام فشاری بالا
  • جذب آب بی نهایت پایین
  • استقامت در مقابل هوای سرد و یخ زدگی
  • مقابل در برابر جذب آلودگی
  • زیبا برای کار گردیدن در نمای ساختمان
  • عدم شوره
  • سازگار با محیط زیست
  • آجر حاصل شده فاقد ترک و تاب می باشد

آجر نما شیل به چهار گروه کلی آجر نما شیل آنتیک، آجر نما شیل ترکیبی، آجر نما شیل ساده و در انتها آجر نما شیل صخره ای توزیع می شود که در شکل ذیل نشان داده شده است.

خرید آجر قزاقی برای نما

خرید آجر قزاقی برای نما

ریشه جدیدی از تولیدات آجرنما می‌باشد که تولید آن به‌روش کاملا سنتی است و در تولید آن می‌توان از اقسام خاک‌های شیل، رس و نسوز استفاده کرد.

کارخانه آجر امیری از نخستین سازنده‌های آجرنمای قزاقی در تهران می‌باشد و به دلیل گوناگونی رنگ درخاک‌های نسوز و استفاده از گونه نسوز آن جلوه و زیبایی خاصی را بهره ور بوده که به نوعی این محصول جهت استفاده از نماهای داخلی جلوه نابی دارد. کارخانه آجر امیری برای تولید این کالا تنها از خاک نسوز استفاده ممی کند که این کار موجب تنوع رنگ بیشتر و کیفیت بالا تری داشته که به زیبایی و مورد پسند بودن محصول کمک شایانی می نماید. و در نهایت آجر نما رسی از دیگر اقسام آجر نماها بوده که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

خرید آجر نسوز رسی برای نما

خرید آجر نسوز رسی برای نما

آجر رسی از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که پیشینگی آن به ده هزار سال پیش روانه میشود.آجر رسی از‌قدیم به عنوان اصلی ترین و پرطرفدارترین مصالح ساختمانی در تمامی کشورهای دنیا مشهور است و با تغییر سبک معماری از کلاسیک به مدرن ، آجر همچنان در نمای بنا مورد استقبال می باشد.در ادامه مروری به برخی از مهمترین خصوصیت  آجر که موجب برتری این کالا نسبت به دیگر مصالح ساختمانی شده است می کنیم  سازش با طبیعت این محصول به دلیل اینکه آجر محصولی مهیا آمده از دل طبیعت می باشد موجب شده درشرایط اقلیمی و جوی متفاوت در مرحله استفاده منجر شود که به علاوه بر سادگی ، زیبایی قابل‌توجهی به بناها بخشیده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *