یکی از مصالح ساختمانی پرمصرف در کشور آجر می باشد. این محصول از زمان های گذشته تا به امروز در ساخت بناها استفاده می شده و در اغلب بناهای باستانی از آجر استفاده می کردند. امروزه انواع آجر با رنگ های متنوع و شیک تولید و ارائه می گردد. قیمت تولیدی آجر پلاک مشکی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد همچنین مواردی نظیر کیفیت، شرکت سازنده، میزان خرید و … بر قیمت آجر تأثیر گذار می باشند.

قیمت تولیدی آجر پلاک مشکی

کاربرد آجر پلاک مشکی بیشتر در کدام مناطق است؟

کاربرد آجر پلاک مشکی بیشتر در کدام مناطق است؟ کاربرد آجر پلاک مشکی با توجه به استحکام و دوام بالای آن در بخش های مختلف ساختمان می باشد. این محصول در نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این آجر انواع مختلفی دارد که می توان به آحر پلاک قزاقی، آجر پلاک شاموتی، آجر پلاک طرح انگلیسی و … اشاره کرد. این محصول مقاومت بالایی در برابر حرارت و شرایط مختلف آب و هوایی دارد. دارای طول عمر بالایی است و در اثر گذشت زمان تغییری در رنگ آن حاصل نمی شود.این محصول مقاومت فشاری بسیار خوبی داشته همچنین جذب آبی کمی دارد. این آجر در برابر ساییدگی و ترک خوردگی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

استفاده از این آجرها در نمای ساختمان جلوه بسیار زیبایی به بنا می بخشد. امروزه در بسیاری از ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری و … از این نوع آجر استفاده می کنند و از بازار فروش بسیار پررونقی برخوردار می باشد. بسیاری از ساختمان سازان و معماران از خریداران عمده آجر پلاک مشکی می باشند که آن را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای خریداری می کنند. 

صادرات آجر نما طرح دار

صادرات آجر نما طرح دار کشور ما در زمینه تولید انواع مصالح ساختمانی به ویژه آجر پیشرفت زیادی کرده است و امروزه در اغلب استان های کشور نظیر یزد، اصفهان و … کارخانه های تولید کننده متعددی با استفاده از متریال درجه یک توسط دستگاه های مجهز انواع آجر را با کیفیتی عالی و کارایی مطلوب تولید و ارائه می کنند. بسیاری از برندهای معتبر توانسته اند علاوه بر فروش محصولات خود در بازارهای داخلی انواع آجر نما را به کشورهای همسایه نیز صادر کنند که با توجه به کیفیت بالا و طرح های زیبا و جذاب در کشورهای مقصد نیز متقاضیان زیادی دارد و فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.  صادرات آجر نما طرح دار توسط شرکت های بازرگانی به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان و … صورت می گیرد. صادرات انواع آجر علاوه بر سود فراوان برای شرکت های صادر کننده برای کشور نیز ارزآوری خوبی به همراه دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود لطفا مطالب بیشتری بگذارید. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *