آجر نسوز مقاوم در برابر سرما از بهترین محصولات ایرانی می باشد که با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. قیمت آجر نسوز با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود، هر چقدر که در تولید این محصول از مواد اولیه با کیفیت تری استفاده شده باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. در ادامه شما را با این محصول بیشتر آشنا خواهیم کرد. 

قیمت آجر نسوز مقاوم در برابر سرما

ویژگی آجر نسوز مقاوم

ویژگی آجر نسوز مقاوم آجر نسوز مقاوم دارای ویژگی های بسیار زیادی است که شما با دانستن آن‌ ها می توانید بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصول را خریداری کنید. در ادامه قصد داریم مهم ترین ویژگی های این نوع آجر را نام‌ ببریم و شما را با آن بیشتر آشنا کنیم، با ما همراه باشید. 

مقاومت

آجر نسوز همانطور که از نامش مشخص تست دارای مقاومت بسیار زیادی است. این نوع آجر در برابر آتش و گرمای خورشید بسیار با دوام است و خرد نمی شود.

این محصول نه تنها در برابر گرما مقاوم است بلکه می تواند در سرمای هوا نیز دوام بیاورد و ترک بر نمی دارد‌. این محصول تا سال ها مقاوم باقی می ماند و می توانید از آن در طولانی مدت استفاده کنید.

قیمت

یکی از ویژگی‌های مهم آجر نسوز قیمت آن می باشد، قیمت آجر نسوز از دیگر انواع آجر بالاتر می باشد و این‌ مورد به دلیل این است که این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. 

سایز بندی

آجر نسوز در انواع سایز تولید می شود و معمولا از سایز متوسط آن برای ساخت آپارتمان استفاده می کنند.

وزن 

وزن آجر نسوز از دیگر انواع این محصول بالاتر است که به دلیل این‌ است‌ که‌ آجر نسوز چندین بار فرآوری می شود و در کوره پخته‌ می شود که باعث افزایش وزن آن خواهد شد.

رنگ

رنگ آجر نسوز قهوه ای تیره می باشد و در رنگ روشن‌ تولید نمی شود.

مواردی که در بالا نام برده شد جز مهم ترین ویژگی های این نوع آجر می باشند و شما‌ می بایست محصول مورد نظر خود را بر اساس این ویژگی ها انتخاب کنید. 

فروش عمده آجر نسوز با کیفیت

فروش عمده آجر نسوز با کیفیت فروش آجر نسوز با کیفیت امروزه بسیار بیشتر شده است‌ و این محصول خریداران بسیار زیادی دارد. این محصول به صورت عمده و‌ انبوه به فروش می رسد، فروش عمده این محصول باعث کاهش قیمت آن می شود.

فروشنده بزرگ این محصول همین شرکت می باشد که این محصول را با بالاترین کیفیت تولید کرده و به فروش‌ می رساند. این شرکت تمام تلاش خود را می کند تا‌ آجر نسوز با کیفیت را با قیمتی ارزان به دست‌ شما‌ مشتریان‌ عزیز برساند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *