یکی از مصالح ساختمانی پر مصرف آجر می باشد که از زمان های گذشته تا به حال در بسیاری از بناها مورد استفاده قرار می گرفته است و به علت دوام و استحکام بالا امروزه مشتریان زیادی دارد. یکی از نمونه های پر فروش آن آجر نسوز است. قیمت آجر نسوز شاموتی با توجه به کیفیت ساخت، مقاومت آن، روش خرید و فروش، برند و شرکت تولید کننده و … متفاوت است.

قیمت آجر نسوز شاموتی

آجر نسوز شاموتی چیست؟

آجر نسوز شاموتی چیست؟ آجر نسوز محصولی منحصر به فرد بوده که از خاک چینی و نسوز با ساختاری ظریف و مولکولی تشکیل شده است. برای تولید این محصول آن را در کوره در دمای بالا حرارت می دهند تا استحکام و مقاومت بالایی پیدا کند و از این محصول بیشتر در نمای ساختمان استفاده می شود.
خاک مورد استفاده برای تهیه این آجر خاک رس بوده که پس از استخراج از معادن  در کارخانه ها فرآوری می شود و این آجر در سایزهای متنوعی تهیه می گردد. از انواع آجر شاموتی در رنگ بندی های متنوع و زیبا در نمای داخلی و خارجی ساختمان همچنین در شومینه و … استفاده می کنند.
این محصول دارای مقاومت دمایی بالایی بوده و عایقی خوبی در برابر سرما و گرما محسوب می شود و تنوع بالایی در رنگ دارد که مشتری با توجه به نوع دکوراسیون می تواند آن را انتخاب و خریداری کند. از ویژگی های آجر شاموتی می توان به عدم تغبییر رنگ، مقاومت فشاری بالا، جذب آب کم و … اشاره کرد.

مرکز فروش عمده آجر نسوز

مرکز فروش عمده آجر نسوز یکی از بزرگترین مراکز فروش آجر نسوز با کیفیتی درجه یک و قیمتی مناسب همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاع از نحوه خرید و قیمت محصول با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید. همان طور که می دانید در خرید و فروش عمده قیمت پایین و مقرون به  صرفه تر از خرید جزیی است و بسیاری از مشتریان از این نوع خرید استقبال خوبی نشان می دهند.
در خال حاضر شرکت های تولید کننده متعددی در شهرهای بزرگ کشور از جمله اصفهان، یزد و .. انواع آجر نسوز را با استفاده از متریال درجه یک و توسط دستگاه های پیشرفته تولید و ارائه می کنند و هدف آنها ارائه محصولی با کارایی مطلوب و ماندگاری طولانی می باشد تا بتوانند علاوه بر کسب رضایتمندی مشتریان فروش خوبی از محصولات خود داشته باشند.
بسیاری از برندهای معتبر امروزه انواع آجر نسوز را علاوه بر فروش در بازارهای داخلی به بسیاری از کشورهای همسایه نیز صادر می کنند که به دلیل کاربرد فراوان و مرغوبیت در کشورهای مقصد نیز از فروش بالایی برخوردار می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *