امروزه هیاهوی سبک زندگی مدرن و ماشینی قرن بیست و یکم باعث شده است تا ایجاد تنوع در سبک و طراحی نمای ساختمان ها بیشتر احساس شود، به گونه ای که طراحان و معماران را به سمت و سوی استفاده از نماهای سنتی در ساختمان سازی سوق داده است. استفاده از آجر قزاقی سنتی یکی از نماهای بسیار مدرن و شیک امروزی می باشد که در بازار قیمت آجر قزاقی بسیار مقرون به صرفه می باشد و برای تهیه آن می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

قیمت آجر قزاقی سنتی

انواع آجر قزاقی سنتی

انواع آجر قزاقی سنتی در گذشته شاید ابعاد آجر قزاقی محدوده و در حد کف فرش با ضخامت های محدوده بوده است ، ولی هم اکنون هم از لحاظ ابعاد و رنگ و تنوع طرح ، متنوع می باشد. آجر قزاقی کف فرش، آجر قزاقی کامل، آجر قزاقی آل، آجر قزاقی طرح دار، آجر قزاقی دور ستون، آجر قزاقی پلاک، در رنگ های قرمز، اخرایی، زرد و گلبهی نمونه هایی از این تنوع می باشند.

البته از گذشته تاکنون آجر قزاقی بیشتر با رنگ زرد شناسایی می شود. هم مشتریان در کنار تنوع رنگی آجر قزاقی، همچنان خواستار رنگ زرد این آجر می باشند و شاید می شود گفت آجر قزاقی را با رنگ زرد این آجر می شناسند.
آجر قزاقی کف فرش سال های بسیاری است که مورد استفاده  ومورد تایید همگان قرار گرفته به همین منظور با اطمینان خاطر از آجر قزاقی کف فرش استفاده می شود. 
که این خود باعث ایجاد خیلی مزایای دیگر شامل با دوام بودن و محکم بودن این کف فرش نسبت به سایر متریال مورد استفاده در کف سازی‌‌ می‌شود
بهترین و متنوع ترین آجر سنتی کف فرش قزاقی در وب سایت مجموعه ما مو جود است.

فروش آجر قزاقی سنتی در تهران

فروش آجر قزاقی سنتی در تهران آجرهای قزاقی به صورت دستی تولید می گردد. در ایران باستان استفاده از خشت های دست ساز برای ساختمان سازی مرسوم بوده است. این خشت ها در برابر نورمستقیم آفتاب خشک می گردیده و با پیشرفت علم، این آجرهای خشتی پخته می شده تا در برابر عوامل محیطی مستحکم تر شده و بتواند فشار بیشتری را تحمل نماید. بناهایی که در ایران موجود می باشد دارای قدمت بیش از هزار ساله است و در آن ها از آجرهای قزاقی  دست ساز و آجرهای سنتی  استفاده  می شده، آجر های قزاقی از لحاظ استحکام بسیار مقاوم می باشند. از این رو فروش آجر قزاقی سنتی در تهران از رونق خوبی بر خوردار است و معمولا آن را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و با کیفیتی بالا می فروشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *