برای اطلاع از قیمت آجرنسوز شاموتی نما می توان به طور مستقیم با تولید کننده این آجر ارتباط برقرار کرد و اطلاعات مورد نیاز در مورد این آجر را به دست آورد؛ خریداران می‌توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه با این تولید کننده ارتباط برقرار کنند و به راحتی در حداقل زمان نسبت به قیمت این محصول اطلاع حاصل نمایند و در صورت تمایل ثبت سفارش آن را برای خود انجام دهند تا در اسرع وقت برای آنها ارسال شود.

قیمت آجرنسوز شاموتی نما

استحکام بالا آجرنسوز شاموتی نما

استحکام بالا آجرنسوز شاموتی نما آجر شاموتی از دسته انواع آجرهای نسوز به شمار می رود که می تواند کاربرد بسیار زیادی در نمای ساختمان داشته باشد؛ این محصول ترکیبی از اکسید آلومینیوم و سیلیسیم است که تحت عملیات پخت در کوره با دمای ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ درجه سانتی گراد قرار گرفته است.

این آجر از استحکام فوق العاده زیادی برخوردار است زیرا علاوه بر این مرحله طی مراحل دیگر نیز در کوره تحت حرارت بالا قرار می گیرد؛ این آجر به دلیل زیبایی خاصی که دارد علاوه بر بخش‌هایی از دیوار داخلی کوره؛ کوره سیمان و ریخته گری فولاد در نمای ساختمان کاربرد دارد و یکی از ویژگی‌های شاخص آن داشتن استحکام بالای این آجر به دلیل حرارت زیاد این محصول طی دو مرحله متفاوت است و این که نوع ترکیبات موجود در آن به گونه ای است که نسبت به عوامل مختلف محیطی و فشار از مقاومت بالایی برخوردارند.

این محصول در دو نوع آجر شاموتی پلاک و ال ارائه شده است که تراکم مواد در آنها فوق العاده بالا است و همزمانی تراکم مواد زیاد و حرارت فوق العاده طی فرآیند تولید توانسته محصولی را تولید کنند که از استحکام کمی برخوردار است.

بزرگترین تولید کننده آجرنسوز شاموتی نما

بزرگترین تولید کننده آجرنسوز شاموتی نما تولید آجرنسوز شاموتی نما توسط بزرگترین تولید کننده این محصول در بازار انجام می شود و کسانی که به این آجر نیاز دارند می توانند در تماس مستقیم و بدون واسطه با این تولیدکننده نسبت به سفارش آن برای آدرس مورد نظر خود اقدام کنند.

خریداران می‌توانند از طریق همین سایت اطلاعات مورد نیاز در مورد آجر نسوز را اعلام نموده و از قیمت روز آن باخبر شوند و در نهایت در صورت تمایل سفارش خود را از این طریق به تولید کننده اعلام کننده تا محصول برای آنها در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارسال گردد.

خریداران می‌توانند از طریق واتس اپ و تلگرام که شبکه های اجتماعی بسیار پرکاربرد در داخل کشور هستند با این تولیدکننده ارتباط مستقیم و آنلاین برقرار کنند و به این ترتیب به راحتی از قیمت این آجر نسوز باخبر شده و در صورت تمایل سفارش آن را انجام دهد تا در اسرع وقت ارسال گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *