آجر نسوز نما طرح شاموتی یکی از انواع آجر نماها می باشد که طرفداران زیادی دارد این آجر به پلاک آجر نما نسوز شاموتی گرانیتی هم در بین افراد شهرت دارد، این محصول با بهترین خاک و همچنین متریال پایه و استاندارد های لازم در کارخانه ها تولید و روانه بازار فروش می شود، فروش آجر شاموتی به صورت ویژه از طرف تولیدکنندگان به فروش می رسد و در اختیار ساختمان سازان قرار می گیرد، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با انواع آجر نما و همچنین مرکز پخش آجر نسوز نما طرح شاموتی آشنا شوید.

فروش ویژه آجر نسوز نما طرح شاموتی

معرفی انواع آجر نما

معرفی انواع آجر نما

 آجر نما نمونه ای از مصالح ساختمانی است که دارای ویژگی های خاصی می باشد که سبب شده است مورد توجه تمام عموم شود، از ویژگی های کلی آجر نما می توان به مواردی چون مقاومت لازم در برابر گرما و نفوذ پذیری آب و رطوبت و رنگ بندی های متنوع می توان اشاره کرد.

آجر نماها دارای ویژگی ها و ساختار متفاوتی می باشند که بر این اساس آنها به دسته های مختلفی تقسیم بندی می شوند، دسته اول آجر نما شاموتی می باشد که دارای بالاترین دوام می باشد که برای طراحی مورد استفاده قرار می گیرد و در رنگ و سایز های مختلفی تولید و در طرح های مربع و مستطیل طراحی می شوند و جز نوع آجر های نسوز می باشند.

 آجر نما پلاک نوعی دیگر آجر می باشد که در برابر تغییرات محیطی مقاوم می باشد و مهم ترین گزینه در تولید آن خاک رس می باشد و در رنگ بندی های زرد و نارنجی و قهوه ای تولید می شود. از ویژگی های اصلی آن این است که در برابر  آتش سوزی بسیار مقاوم می باشند و در برابر تغییرات آب و هوایی میزان شوره زدگی بسیار کمی دارد. همچنین در ابعاد و ضخامت های مختلف روانه بازار می شود.

آجر نما رستیک جز آجرهای نسوز است که در طراحی های داخلی قابل اجرا می باشد که به آجرهای معمولی شباهت دارند اما دارای ناهمواری های می باشند.

آجر نما حصیری دارای بافتی شبیه حصیر است دارای تنوع بالای در طرح و رنگ می باشد، نمونه ای از آن شکل لعابی دارد که در برابر نور خورشید مقاومت بالای دارد.

آجر نما کرکره ای دارای زیبایی خاصی است، که خاک نسوز یکی از مواد ساخت آن می باشد و در برابر دما مقاوم و دارای رنگ های تناژ تیره می باشند و از ایجاد شوره جلوگیری می کند.

آجر لعابی دارای یک لایه لعاب است که در رنگ های مختلف است و در برابر عوامل محیطی مقاوم هستند.

آجر نما نسوز از پر کاربرد ترین ها هستند دارای مقاومت بالای هستند و مانند یک عایق قوی عمل می کنند و در برابر عوامل محیطی مقاوم هستند.

مرکز پخش آجر نسوز نما طرح شاموتی

مرکز پخش آجر نسوز نما طرح شاموتی

مرکز پخش آجر نسوز نما طرح شاموتی یکی از پر کاربرد ترین نوع آجر و پر فروش ترین ها می باشند و سالانه در مقادیر بالای تولید و به بازار فروش عرضه می کنند. 

خریداران برای اطلاع از قیمت و مشاهده این محصول باید به صورت حضوری و غیر حضوری به مراکز فروش و تولید کنندگان این محصول مراجعه کنند و محصول خود را خریداری کنند‌‌.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *