خاک نسوز که به جرم نسوز سیلیسی نیز معروف می باشد زمانی که به طریق عمده در دسترس مشتری ها قرار گیرد دارای قیمتی باور نکردنی باشد.

از این رو فروش خاک نسوز کوره از سوی شرکت به صورت عمده و یا کلی انجام می شود تا به این ترتیب آن دسته از مشتری هایی که نیاز به میزان زیادی از این نوع خاک کوره دارند بتوانند خرید خودشان را به روش عمده به پایان برسانند و به این طریق این محصول ها را با قیمتی فوق العاده ارزان خریداری نمایند.

فروش خاک نسوز کوره

انواع خاک نسوز کوره القایی

انواع خاک نسوز کوره القایی انواع خاک نسوز کوره القایی برای ذوب فولادهایی مورد استفاده قرار می گیرند که دارای میزان کربنی کمتر از 0/1 درصد می باشند.
نمونه های مختلفی از این خاک ها هستند که در زمان عملکرد در کوره با واکنش های متالوژیکی بسیار خوب و مطلوبی همراه هستند.
زیرا این واکنش ها توسط این خاک به خوبی کنترل می شوند. 

این نمونه های خاک های القایی دارای ساختار بسیار مستحکمی می باشند و در برابر خوردگی نیز مقاومت بسیار زیادی دارند و در مقابل فلزی که در حال ذوب شدن است نیز از نظر شیمیایی کاملا خنثی هستند و این ویژگی هایی که اقسام مختلفی از خاک های نسوز القایی دارا می باشند باعث شده است که در هنگام ذوب فلزهای مختلف به کار روند تا روند ذوب به خوبی انجام شود. 

در کارخانه های مربوط به ریخته گری و فولاد سازی برای ذوب فلز فولا که یک نوع فلز سخت و محکم است از نمونه های گوناگونی از این خاک ها استفاده می شود. 

قیمت هر تن خاک نسوز کوره

قیمت هر تن خاک نسوز کوره اگر قصد دارید که از قیمت خاک نسوز مطلع گردید قبل از هر چیز لازم است بدانید که این نرخ به گونه ای به شما اعلام می گردد که کاملا به روز می باشد و شما هر لحظه باید به دنبال یافتن این قیمت های لحظه ای باشید تا در نهایت بتوانید مناسب ترین نرخ را برای خرید این محصول های پر کاربرد در صنعت های مختلف پیدا نمایید.
قیمت هر تن خاک نسوز کوره از طریق سایت فروش این محصول به افراد خریدار ارائه می شود و مشتری هایی که در نظر دارند این نوع از خاک ها را در تناژ بالا خریداری کنند بدون شک می توانند خرید با صرفه ای را داشته باشند.

زیرا به طور کلی تمام کسانی که در پی خرید ارزان این خاک های مرغوب و با کیفیت هستند بهتر است که از روش خرید عمده برای انجام خرید خود استفاده نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه

    • سلام خانم صدقی عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *