فروش آجر قزاقی سنتی اولیایی با بهترین کیفیت به صورت عمده انجام می شود. قیمت آجر نیز بسیار مناسب است و مشتریانی که می خواهند کلی آن را تهیه کنند، به سادگی می توانند با عرضه کننده مستقیم وارد معامله شوند. این نوع خاص از آجرها به دلیل زیبایی و استحکامی که دارند، از جمله پرفروش ترین مصالح ساختمانی به شمار می روند و طرفداران فراوانی پیدا کرده اند. آنها در سایزهای متنوع به فروش می رسانند.

فروش آجر قزاقی سنتی اولیایی

آجر قزاقی یا سنتی چیست؟

آجر قزاقی یا سنتی چیست؟[box type=”shadow” align=”center;”]یکی از مصالح بسیار پرکاربرد در ساختمان سازی، آجرها هستند. آنها را به روش های نوین و یا قدیمی تولید می کنند که رنگ شان، نوع استفاده و ابعاد گوناگونی دارند. اما می دانید آجر قزاقی یا سنتی چیست؟ در واقع این فرآورده ها به صورت دستی ساخته می شوند.[/box]

برای تولید، ابتدا خاک رس سرند شده تهیه می گردد و بعد آن را توسط آب به گل تبدیل می کنند. سپس در قالب های چوبی قرار داده و روی زمین می گذارند. فرآیند تولید کاملاً طبیعی می باشد و چند روز را ممکن است در بر بگیرد. پس از خشک شدن، آجرها در کوره قرار می گیرند.

این آجرها از نظر استحکام قوی بوده و برای همین در سازه های مختلفی سعی می شود از آنها بهره ببرند. گفتنی است، آجر قزاقی که رایج ترین نوع محصول سنتی به شمار می رود، به صورت توپر در اشکال مستطیلی ساخته می شود. آنها اندازه های گوناگونی دارند که در ابعاد 20*5.5 و ضخامت های 3.5، 5.5 و 10 سانتی متری ارائه می گردند.

نوع چهارگوش چنین محصولاتی هم تولید شده که به ختایی معروف هستند. آنها بطور معمول در سایز 20*20 و ضخامت 4.5 سانتی متری آماده می شوند.

قیمت آجر قزاقی در اصفهان

قیمت آجر قزاقی در اصفهان درباره قیمت آجر قزاقی در اصفهان باید بگوییم این محصول نرخ های گوناگونی دارد. علت آن نیز متعدد است، مثلاً به کیفیت، نوع فرآوری، رنگ و اندازه ربط دارد. نرخ گذاری همچنین بر اساس نحوه خرید هم انجام می شود. به این ترتیب، خریداران عمده می توانند با قیمت های کمتری آجرها را به دست آورند.

گفتنی است که چنین مصالحی کاربردهای مختلف و انواع گوناگونی دارند که می شود به این مسائل اشاره کرد:

  • کف فرش
  • دور ستون
  • پلاک
  • آل
  • طرح دار
  • کامل

همچنین دارای رنگ های زرد، گلبهی، اخرایی و قرمز می باشند که نوع قزاقی را بیشتر با رنگ زرد می شناسند. این ها همه موضوعاتی اند که در بحث ارزش گذاری در نظر گرفته شده و به همین علت، شاهد متنوع بودن قیمت ها می باشیم. ولی جهت تهیه نرخ ها می شود که از این سایت اینترنتی نیز لیست تازه را به دست آورید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *