آجر نسوز انگلیسی نما، آجری می باشد که غالباً از خاک نسوز و خاک چینی با ساختار متراکم و همچنین منسجم تولید می گردد. رنگ آجر نسوز بر اساس مقدار حرارت کوره، دارای طیف رنگی می باشد. مواد نسوز موجود در آجر نسوز قابلیت حفظ ویژگی های شیمیایی و فیزیکی مورد نظرمان را در شرایط مختلف جوی دارند.

فروشگاه آجر نسوز انگلیسی نما

فواید استفاده از آجر نسوز انگلیسی

فواید استفاده از آجر نسوز انگلیسی

امروزه آجر نسوز جزو یکی از پر استفاده ترین انواع و اقسام مصالح ساختمانی می باشد که با توجه به سبک مختلف ساختمان ها می تواند به عنوان نمای ساختمان استفاده گردد. غالباً مواد تشکیل دهنده آجر نسوز شامل خاک نسوز می باشد. این خاک متشکل از خاک رس می باشد و دارای مرغوبیت بسیار بالایی است و در معادن کشور ما هم به وفور یافت می ‌شود. خیلی از فروشندگان مصالح ساختمانی، فروشنده آجر نسوز هم هستند.

برخی از فواید استفاده از آجر نسوز انگلیسی به شرح زیر می باشد:

مخارج نگهداری از نمای آجر نسوز انگلیسی خیلی پایین می باشد. به سبب اینکه آجر نسوز قابلیت حفظ و تداوم مقاومت و همچنین برای افزایش طول عمرش نیازی به استفاده از رنگ آمیزی ندارد و جزو نماهای ماندگار محسوب می‌ شود و تا سالیان زیادی دارای استحکام است و نیازی به هزینه اضافی برای نگه داری آن نداریم، بنابراین سبب صرفه جویی در هزینه و زمان می‌گردد.

آجر نسوز انگلیسی دارای رنگ های متنوعی می باشد. بنابراین می ‌توانیم از این تنوع رنگ استفاده کنیم و ساختمانی با نمایی جذاب داشته باشیم. غالباً رنگ‌ های آجر نسوز انگلیسی شامل رنگ های شکلاتی با تن های قرمز و پرتقالی خاکستری طلایی و مشکی می باشد.

آجر نسوز انگلیسی در راستای بهینه سازی مصرف انرژی بسیار تاثیر گذار می باشد. عموما این آجرها جوری طراحی شده‌ اند که با شرایط جوی موجود در زمستان و تابستان مقاومت خود را حفظ می کنند و به راحتی فرسوده نمی ‌شوند و از اتلاف انرژی هم به شدت جلوگیری می کنند.

آجر نمای انگلیسی سفیدک نمی زند و سبب ایجاد شوره و جلبک بر روی سطح نما نمی گردد.

این آجرها تنوع زیادی در سایز و اندازه دارند.

[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]آجرهای انگلیسی مقاومت خوبی در مقابل انواع ضربه ها و خراشیدگی ها دارند. دارای وزن سبک و کمی می باشند. به راحتی با محیط زیست سازگاری دارند. به آسانی می ‌توانیم در الگوی چیدمان آن تنوع ایجاد کنیم. به نوعی عایق صوتی و عایق اصلاح و انرژی مناسبی می باشند.[/hwgold-dash]

فروشنده آجر نسوز انگلیسی نما

فروشنده آجر نسوز انگلیسی نما

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]به سبب ویژگی ‌های خاص آجر نمای انگلیسی و همچنین داشتن ترکیب رنگ های متفاوت و همینطور مقرون به صرفه بودن این آجرها و استقبال خوب مردم، خیلی از فروشندگان در فروشگاه آجر و مصالح ساختمانی امروزه فروش خوبی در این زمینه دارند و سعی می ‌کنند بر طبق سلیقه و نیاز مشتریان خود انواع و اقسام آجر نسوز را در فروشگاه خود عرضه کنند.[/highlight-dash]

قیمت آجر های نسوز انگلیسی نسبت به بقیه آجرها نسبتاً بالا می باشد و دلیل این امر هم بالا بودن قیمت خاک نسوز می باشد، زیرا این خاک‌ ها به سختی تولید می ‌شوند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *