خرید آجر نسوز شیاردار از طریق مرکز پخش آن می تواند یک توصیه مهم به شمار رود، استفاده از آجر های شیار دار موجب مقاومت و استقامت ساختمان ها می‌شود، این آجرها کاملاً نسوز بوده و در برابر آتش سوزی و حریق مقاومت بالایی را از خود نشان می‌دهند.

فروشنده اصلی آجر نسوز شیاردار

مقاومت بالای آجر نسوز شیاردار

مقاومت بالای آجر نسوز شیاردار یکی از مهمترین مزیت های آجر نسوز شیار دار وجود شیار های متعدد بر روی سطوح آن می باشد این شیار ها باعث می‌شود تا استقامت آن در هنگام به کارگیری در ساختمان سازی فوق‌العاده بالا برود و بتواند با استحکام بیشتری چیده شود اما آجر نسوز دارای ویژگی منحصر به فردی می باشد.

نسوز بودن آن موجب می‌شود تا کارایی آن برای ساختمان های متنوع افزایش یابد، به عنوان مثال هنگام آتش سوزی می تواند از ساختمان نقش حفاظتی را برعهده بگیرد یا در کارخانه‌ های کوره پزی استفاده شود زیرا استفاده از آجر های معمولی در این کارخانه ها در مدت زمان کوتاه استقامت را مقاومت خود را از دست می دهند و در نهایت ریزش می کنند.

با توجه به پیشرفت در صنایع ساختمان سازی این سنگ ها با استفاده از مواد های تشکیل دهنده ی نسوز ساخته شده اند و دارای وزن بسیار سبک می باشند وجود هوا در درون این سنگ ها افراد متعددی را تشکیل داده و نقش عایق را در آن به وجود آورده است.

سایز بندی این آجرها متفاوت بوده و در قالب های مختلفی تولید می‌شود برخی از این آجرها دارای انحنا میباشد.

تامین کننده آجر نسوز شیاردار

تامین کننده آجر نسوز شیاردار اگر به دنبال خرید آجر نسوز با کیفیت هستید می توانید آن را با قیمتی مناسب از طریق تولید کنندگان خریداری نمایید توجه داشته باشید تمامی محصولات دارای کیفیت متناسبی بوده و میتواند گزینه مناسبی برای خرید عمده محسوب شود.

توجه داشته باشید در هر کجای ایران که هستید می توانید نسبت به سفارش دادن این محصولات اقدام کنید روش خرید این محصولات به صورت حضوری و غیرحضوری می باشد در روش حضوری شما می توانید در مقابل تولیدی آن محصولات را به صورت عمده خریداری کنید.

شرکت ما در زمینه فروش آجر دارای تجربه های چندین ساله میباشد به نحوی که توزیع آجر به سرتاسر استانهای ایران انجام می شود. مقاومت بالای آجر باعث بهتر شدن و پر رنگ شدن آن می شود.

همچنین این محصولات دارای کیفیت بالایی بوده و به سایر کشورها نیز صادر می شود امروزه استفاده از آجرهای نسوز رواج یافته و در قسمتهای مختلف ایران تولید شده و به فروش می رسد و شما دقت داشته باشید این آجرها باید از مواد اولیه درجه یک و مرغوب استفاده شده باشد و دارای نشان استاندارد باشد. تامین کننده آجر را در این سایت پیدا کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *