آجر نسوز تزیینی

بازار خرید و فروش آجر نسوز تزیینی در ایران متفاوت هستند. چرا که آجر های تزیینی تنوع بسیاری در رنگ و اندازه دارد. و برای نمای داخلی بیشتر استفاده می شود. البته نمیشود گفت که برای نمای بیرونی کاربرد ندارد. اما به دلیل مواد اولیه که در این آجر نسوز ها بکار میرود باید در نظر داشته باشید که نمای داخلی فضا و متراژ کمتری است که میتوانید استفاده کنید اما اگر قرار باشد برای نمای بیرونی استفاده شود بسیار هزینه بردار است برای استفاده نمای بیرونی بهتر است از آجر نسوز های دیگر در مدل های متنوع ساخته شده استفاده شود. هزینه های کمتری میبرد و همچنین ویژه می باشد تا گرما را به خود جذب کند یا خیر و مزایای دیگر در این مقاله بیشتر درمود آجر نسوز تزیینی صحبت خواهیم کرد و میگوییم این نوع آجر به چه کاری می آید.

آجر نسوز تزیینی

خرید آجر نسوزتزیینی

خرید آجر نسوزتزیینی

پراهمیت ترین خصوصیت آجر نسوز داشتن مقاومت حرارتی بی‌نهایت فراوان است. همین ویژگی امکان استفاده از آن را در کوره های صنعتی فراهم می نماید. در واقع در تمام محل هایی که میزان حرارت و گرما در آن ها زیاد است با خیالی آسوده می توان از این آجرها استفاده کرد آجر نسوز شومینه، آجر نسوز نما، آجر نسوز دکوراتیو، آجر نسوز روستیک، آجر نسوز صخره ای، آجر نسوز لعابی، آجر نسوز کوره، آجر نسوز مشکی، آجر نسوز سفید شامل آجرهایی هستند که در مکان های مختلف مناسب استفاده قرار می گیرند برای مثال برای پوشش جداره داخلی و یا خارجی اقسام شومینه از آجر نسوز شومینه بهره گیری می شود. همین طور در بسیار خانه هایی که به سبک روستیک طراحی شده اند، کفپوش و دیوارپوش آجری به چشم می خورد. آجر نسوز زیبایی بی نظیری به دکوراسیون داخلی می بخشد.

آجر نسوز تزیننی در نمای بیرونی

آجر نسوز تزیننی در نمای بیرونی

آجر نسوز در قیاس با دیگر آجرها از دوام بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی بهره‌مند میباشد، از این رو ساختمانی که نمای آن با آجر نسوز کار شده عمر دراز خواهد داشت. آجر نسوز نما آب را به میزان ناچیز جذب میکند و به همین دلیل روی آن شوره نمی زند و قارچ یا کپک بر روی آن رشد نمیکند. هنگامی که به نسبت خرید آجر نسوز برای نمای ساختمان اقدام می نمائید، در مورد تمام خصوصیات آن معتمد شوید آجر نسوز در دکوراسیون داخلی آجر نسوز به دلیل تنوع رنگ و ابعاد مناسب ترین گزینه برای طراحی داخلی می باشد. طراحی دکوراسیون با آجر نسوز برای افرادی که به سبک روستیک علاقمند هستند، ایده ای متناسب است. بیشتر طراحان و معماران برای تزئین دیوار شومینه، دیوار پشت تلویزیون و دیوار آشپزخانه از این گونه آجر استفاده می‌نمایند.

خرید و نصب انواع آجر نسوز

خرید و نصب انواع آجر نسوز

اجر نسوز را می توان با ملات سیمان یا چسب بر روی روی مورد نظر کار کرد. بهره گیری از آجرهای نسوز با طرح های گوناگون و ترکیب آن ها با هم نمای بسیار زیبایی به ساختمان می دهد. این نوع آجر هم در دکوراسیون داخلی و هم در نمای بیرونی ساختمان استفاده دارد آجرهای نسوز دارای طرح و رنگ متفاوتی می باشند بنابراین قبل از اجرای آن ها باید یک طرح از پیش تعیین شده برای ترکیب آن ها داشته باشید، در غیر این شکل دسترسی به نمای ایده آل و ترکیب زیبا میسر نیست البته قیمت آجر نسو همانطور که گفته شد آجر نسوز در انواع مختلف تولید و در اختیار خریداران جای‌میگیرد. ابعاد آجر نسوز و متریال هایی که در تولید آن به کار می روند در قیمت آجر نسوز اثرگذار هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *