آجر نسوز از جمله پرکاربرد ترین و گسترده ترین مصالح در ساختمان سازی هست که اکثر سازندگان و طراحان ساختمان از این آجر نسوز برای ساختمان های پایدار استفاده می‌ کنند. عرضه آجر نسوز انگلیسی نما در ضخامت و ابعاد مختلف انجام شده که امکان. خرید مستقیم و بدون واسطه را برای مشتریان خود فراهم می آورد معمولاً این آجرها بیشتر در تناژ بالا به فروش رسیده و بر اساس نیاز مشتریان در حجم و اندازه های مختلف با قیمتی مناسب مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

عرضه کلی آجر نسوز انگلیسی نما

استفاده از آجر نسوز در نمای ساختمان

استفاده از آجر نسوز در نمای ساختمان آجر نسوز در واقع نوعی آجر برپایه خاک رس و خاکهای چینی است و این خاک رسی که در تولید آجر به کار گرفته می‌ شود، خاک نسوز بوده و مقاومت بسیار بالایی در درجه حرارت زیاد دارد. فرایند تولید این آجرها به صورت مکانیزه بوده و پس از پخت نهایی روانه‌ی بازار می گردد. آجرهای نسوز هم انواع مختلفی داشته که می‌ توان به آجر نسوز آلومینیومی، سیلیسی، قلیایی و سیلیکونی اشاره کرد.

استفاده از آجر نسوز در نمای ساختمان بسیار مشاهده می شود و این موضوع به دلیل چرخه عمر بسیار طولانی و نداشتن هیچ گونه آلودگی برای محیط زیست، مقاومت بالا در برابر آتش، حرارت و آفات، ایجاد شرایط مناسب از لحاظ ایمنی برای ساختمان و افراد حاضر در مکان می باشد. آجرهای نسوز نیاز به نگهداری و نقاشی‌ها جهت زیباسازی ندارد و همیشه ماندگاری و ظاهر خود را حفظ می‌کند که حتی پس از گذشت ۳۰ یا ۴۰ سال هم باز این آجرها نمای بسیار زیبایی داشته و شرایط ایده‌آل برای نگهداری یک ساختمان مقاوم خواهد داشت.

تحقیقات نشان می دهد که این آجر ها اتلاف انرژی گرمایش و سرمایش را کاهش داده و به عنوان یک عایق صوتی، حرارتی عمل می‌ کند که دارای رنگ‌های بسیار مختلفی است. از طیف رنگهای مختلف می‌ توان به خاکستری، قرمز و پرتغالی اشاره کرد. این آجر ها ظاهری خاص و یک سبک معماری متفاوت به نمای ساختمان می بخشد و رنگ و بافت طبیعی این آجرها بیشتر در معماری مدرن ، کلاسیک و سنتی قابل استفاده خواهد بود.

صادرات آجر نسوز انگلیسی نما

صادرات آجر نسوز انگلیسی نما از آنجایی که کشور ما در تولید آجر فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد، به عنوان بزرگترین تولید کنندگان این محصول شناخته شده و توانست با صادرات آجرهای نسوز انگلیسی نما و شاموتی محصولات خود را در کل جهان ارائه دهد. آجرها برای نمای داخلی خارجی ساختمان، برای شومینه در انواع باغ و ویلا استفاده شده و یک فضای شیک و زیبا با طراحی خارق العاده را به وجود می‌ آورد که تمام ویژگی های ذکر شده از این محصول باعث تقاضای بالا برای خرید و فروش آن شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

3 دیدگاه

  • سلام برای دیدن کیفیت محصول از چه طریقی باید اقدام کنم؟ آیا امکان مراجعه ی حضوری را دارید؟

  •  قاهری نژاد

    سلام آجرنسوز پرکاربردترین نوع اجر درنمای ساختمان هاست دراین سایت برای سفارش به خاطر تنوع بالا دررنگ وسایز می تونه به خوبی پاسخگوی نیاز های شماطراحان باشدعالی و مرغوب واقعا لذت بردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *