آجر پلاک کرکره ای توسط تولید کنندگان بسیاری در ایران به تولید می ‌رسد که بهترین و مرغوب ترین نمونه آن ها، طرفداران بسیاری را در بازار داخلی به خود اختصاص داده اند و نیز جزوه نمونه های صادراتی در نظر گرفته می شوند. زیرا متقاضیان خاصی را در خارج از کشور به ویژه کشور های واقع در خاورمیانه به خود اختصاص داده اند. از همین جهت صادرات آجر پلاک امروزه در حجم انبوه در حال انجام است که این صادرات تاثیر چشمگ یری در ارزآوری اقتصاد ایران داشته است.

صادرات آجر پلاک کرکره ای

مواد اولیه آجر نسوز کرکره ای

مواد اولیه آجر نسوز کرکره ای آجر کرکره ای یکی از انواع آجر های نسوز می باشد که تحت عنوان آجر شاموتی نیز شناخته می‌ شود. این آجر ها مصارف گوناگونی به ویژه در صنایع ساختمانی دارند و غالباً برای اجرای نمای ساختمان‌ ها و پوشش داخلی کوره های صنایع ذوب فلزات و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

این آجر های نسوز ویژگی‌ های منحصر به فردی دارند که نوع مواد اولیه به کار رفته در ساختار آن ها اصلی‌ ترین عامل منحصر به فرد این محصولات به شمار می ‌رود.

در ساختار این آجر نسوز ماده ‌ای به نام سیلیکا یا اکسید سیلیسیوم وجود دارد. وجود این عنصر در ساختار این محصول موجب می‌ شود که مقاومت آن در برابر ضربه افزایش یابد و به آجر نسوز خاصیت ضد سایش می ‌بخشد که این امر موجب می‌ شود تا این محصول به عنوان مناسب ترین گزینه برای نمای ساختمان ها به حساب آید که می‌ تواند از ساختمان در برابر انواع ضربات محافظت کند.

اکسید آلومینیوم یا آلومینا از دیگر مواد اولیه موجود در ساختار آجر نسوز است که وجود این عنصر موجب می‌ شود تا این آجر در برابر تغییرات دمایی و به خصوص در برابر حرارت های بالا مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. از همین جهت آجر کرکره ای می ‌تواند مقاومت خوبی در برابر رطوبت و یخبندان داشته باشد و از نمای ساختمان را در برابر عوامل جوی محافظت کند.

بازار خرید آجر نسوز

بازار خرید آجر نسوز با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که از آجر نسوز گفته شد، می‌ توان نتیجه گرفت که این نوع مصالح جزو پر طرفدار ترین و پر فروش ترین انواع آجر ها به حساب می آیند. از همین جهت بازار خرید آن ها همواره متقاضیان بسیاری را مجذوب خود می ‌کند.

به طور کلی بازار خرید آجر نسوز به دو صورت فیزیکی و غیر حضوری فعال است که امروزه با گسترش علم و تکنولوژی و سهولت دسترسی به انواع اپلیکیشن های ارتباطی، بازار خرید غیر حضوری آجر نسوز فعالیت گسترده‌ تری دارد. چرا که اکثر خریداران طرفدار پر و پا قرص خرید غیر حضوری آجر نسوز می باشند. زیرا می ‌توانند با این نحوه خرید در وقت و هزینه خود صرفه جویی بسیاری را به انجام برسانند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *