خرید تضمینی آجر نسوز انگلیسی جگری به دلیل مزیت و مقاومت بالای که در مقابل حرارت بالا دارد افزایش روز افزونی داشته است آجر های نسوز صنعتی علاوه بر استحکام و دوام باورنکردنی که دارند امروزه در انواع و رنگ های متنوعی تولید می شوند و همین باعث شده نه تنها در جداره های کوره ها کاربرد داشته باشد بلکه باعث جلب توجه بسیاری از معماران و ساختمان سازان هم شده اند.

خرید تضمینی آجر نسوز انگلیسی جگری

آجر نسوز در دکوراسیون داخلی

آجر نسوز در دکوراسیون داخلی آجرهای یکی از مصالح مهم و کاربردی در ساخت سازه های مختلف هستند به همین دلیل همواره تقاضای زیادی برای آجرها وجود دارد. در چند سال اخیر و به دلیل بالا بردن ایمنی سازه ها استفاده از آجرهای نسوز بسیار بیشتر از گذشته شده است از این رو ما تصمیم گرفتیم که در ادامه ی این مطلب به صورت خلاصه به معرفی این نوع از آجرها بپردازیم تا بیشتر با کارایی و مزیت های آنها آشنا شوید.

اما چرا به این آجرها نسوز گفته می شود؟ مواد تشکیل دهنده آجر نسوز انگلیسی به صورتی است که باعث می شود این آجرها در معرض حرارت و گرمای شدید به هیچ عنوان دچار سوختگی نشوند و یا مقاومت بالایی در برابر حرارت داشته باشند. کانی ها و مواد معدنی به کار رفته در این آجرها کاملا نسوز هستند و همین موضوع باعث مقاومت بالای آجرها شده است.

آجرهای نسوز برای استفاده در محیط های پرخطری مانند کارخانه ها گزینه ی بسیار مناسبی هستند از این رو در حال حاضر بسیاری از کارخانه دارهای بزرگ ترجیح می دهند که از این نوع آجرها در ساخت سازه های خود استفاده کنند چرا که در این صورت ایمنی کار خود را تا حدود زیادی بالا برده و ریسک کار خود را کاهش می دهند.

آجر نسوز جگری همچنین برای استفاده در ساختمان های بزرگ مسکونی که جمعیت زیادی در آنها ساکن هستند هم گزینه ی مناسبی می باشد چرا که در صورت آتش سوزی در یکی از واحدها آتش به هیچ عنوان به واحدهای مجاور و یا کل ساختمان آسیبی وارد نمی کند.

مراکز پخش آجر نسوز انگلیسی جگری

مراکز پخش آجر نسوز انگلیسی جگری مراکز پخش آجر نسوز انگلیسی جگری در تلاش هستند تا محصولات خود را به صورت گسترده تری ارائه دهند از این رو افرادی که قصد تهیه ی این آجرها را داشته باشند می توانند به راحتی از هر نقطه ای در کشور برای این کار اقدام کنند. پخش آجر به صورت کاملا اصولی و ضمانت شده ای انجام می شود در نتیجه آجرها بدون هیچ نوع آسیبی به دست خریداران می رسد.

قیمت آجرهای نسوز نسبت به کیفیت و کارایی که این نوع آجر نسبت به آجرهای معمولی دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد از این رو امکان تهیه ی آنها با یک بودجه ی نه چندان زیاد هم وجود دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر
    از این آجرها میشه برای ساختن شومینه در خانه استفاده کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *