خرید آجر نسوز کف حیاط با کیفیت

آجر نسوز فقط برای نمای بیرونی و.. استفاده نمی شود. بلکه برخی آنها در کف حیاط  و نمای کف کشی استفاده می شود. و شما میتوانید از آجر نسوز در کف حیاط خود استفاده کنید. چرا که با استفاده از این آجر ها بهترین بهره خواهید برد یکی از این مزایا حتما میتواند دیر ساییده شدن این محصول می باشد و طرح این محصولات به صورتی طراحی شده که حتما جلوه منحصر به فردی به حیاط و فضایی که استفاده می شود می دهد. شما میتوانید با استفاده از این محصول بهترین مزایا ان خبردار شوید در ادامه به خرید آجر های نسوز برای کف کشی حیاط و… صحبت های بیشتری خواهیم کرد با ما همراه باشید.

خرید آجر نسوز کف حیاط با کیفیت

زمینه ای برای آجر نسوز

زمینه ای برای آجر نسوز

آجر نسوز از مواد نسوزی که استقامت بالایی در برابر حرارت داشته و خواص فیزیکی و شیمیایی خود را در درجه حرارت بالا حفظ می کنند ساخته می شود. اجرهای تولید شده از مواد نسوز به علاوه بر مقاومت حرارتی بالا در برابر تخریباتی مانند تاثیرات مواد شیمیایی، بار مکانیکی و ضربات نیز بسیار بادوام هستند. این محصول از نوعی آجر با ساختار مولکولی ظریف، منظم و فشرده است و همین ساختار موجب شده از توان لازم در دماهای بالا برخوردار باشد در ساختار آجر نسوز از خاک چینی بهره جویی می شود. این خاک از کانی های نسوز معدنی ایجاد شده که نقش مهمی در افزایش دوام آجر اجرا می کنند. خاک چینی خاصیت های فیزیکی و شیمیایی آجر را در درجه حرارت های بالا حفظ نموده و حالتی پایدار به آن می بخشد. همین مقاومت حرارتی ایده آل امکان بهره گیری از آجر در کوره ها و پاتیل ها را مهیا می کند.

انواع آجر نسوزبرای کف کشی

انواع آجر نسوزبرای کف کشی

آجر نسوز با دقت به موادی که در ساختار آن به کار می رود، دارای انواع گوناگون می باشد. در کل آجرهای نسوز را میشود به چهار دسته آجر نسوز قلیایی، آجر نسوز ویژه، آجر نسوز آلومینیومی و آجر نسوز سیلیسی توزیع نمود که در زیر به توضیح آن ها می پردازیم. در ساخت آجر نسوز قلیایی از سیلیسیم دی اکسید و اکسید منیزیم بهره گیری می شود. اما در شرایط مخصوص به منظور افزایش توان حرارتی آجر میشود به آن اکسید آهن و اکسید کروم اضافه نمود. از این آجر در کوره های دایره ای تولید سیمان، پوشش دیواره کوره های هم فولادسازی، بالای کوره های ذوب شیشه و صنایع فلزات غیر آهنی بهره گیری می شود.

آجر نسوز برای کف حیاط

آجر نسوز برای کف حیاط

 

در تولید آجر نسوز آلومینیومی درصد بالایی از آلومین یا اکسید آلومینیوم بهره گیری می شود. این آجر در دمای 1200 الی 1800 پخت می شود و به دلیل دارا بودن دوام بی نهایت بالا، در پوشش دیواره داخل کشور کوره های ذوب فولاد، کوره های شیشه و کوره های سیمان استفاده دارد مواد اولیه ایجاد دهنده این نوع آجر، خاک سیلیسی است. این خاک از سیلیسیم دی‌اکسید، اکسید آهن، دی اکسید تیتانیوم، سدیم اکسید، پتاسیم اکسید و آلومینیوم اکسید ایجاد شده و از رسانایی گرمایی بسیار بالا و استقامت در برابر نفوذ گازها برخوردار می باشد. اجر نسوز سیلیسی در کوره های گازسوز پدیدآوری کک، کوره های فولادسازی، کوره های سرامیک سازی و کارخانه های تولید شیشه استفاده دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *