آجر نسوز طرح انگلیسی به واسطه مقاومت بسیار زیادی که در برابر عوامل جوی و حرارت های مختلف به خود اختصاص می‌ دهد، به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای نماکاری ساختمان های مسکونی و تجاری مورد توجه واقع می‌ شود و امروزه بازار خرید این محصولات از رونق زیادی برخوردار است. خرید آجر نسوز طرح انگلیسی با قیمت های بسیار مناسب و ارزان انجام می پذیرد.

خرید آجر نسوز طرح انگلیسی ارزان

نحوه تولید آجر نسوز طرح انگلیسی

نحوه تولید آجر نسوز طرح انگلیسی نحوه تولید آجر نسوز طرح انگلیسی به عنوان آجری که در برابر دما مقاومت فوق العاده بالایی از آن خود می نماید، بر اساس استفاده از برترین تکنولوژی ها انجام پذیرفته است و برای آنکه بخواهیم نحوه تولید این محصولات را به تحریر در بیاوریم ابتدا باید مواد تشکیل دهنده آنها را مشخص نماییم.

آجر های نسوز در واقع از کانی های معدنی خاص و پوکه های معدنی با مقاومت خیلی بالا تولید می‌ شوند که در راستای داشتن مقاومت بالا در برابر حرارت های بسیار زیاد، خاصیت نسوز بودن را به خود اختصاص می‌ دهند.

بعد از تهیه مواد اولیه این نوع محصولات، از نوار نقاله های به خصوصی در خط تولید آن ها استفاده می شود که حمل و نقل آنها را در کارخانه های تولیدی به انجام می‌ رساند. مرحله اول مربوط به آسیاب و دانه بندی کردن مواد اولیه است.

بعد از آن این مواد اولیه وارد خشک کن ها می شوند تا به حالت شاموت در آمده و به حوضچه های ذخیره ارسال می‌ شوند. در این مرحله از آسیاب‌ های تیغه ای بر حسب نوع تولید دانه بندی استفاده می‌ شود و در نهایت این مواد وارد میکسر ها می‌ شوند و از مواد افزودنی به اصطلاح چست برای افزایش مقاومت آن ها استفاده می شود. در مراحل بعدی سیستم‌ های اتوماتیک قالبگیری و پرس به عنوان آخرین مراحل تولید این محصولات، مورد استفاده واقع می شوند.

کارخانه تولید آجر نسوز طرح انگلیسی

کارخانه تولید آجر نسوز طرح انگلیسی در کارخانه تولید آجر نسوز طرح انگلیسی از دستگاه‌ ها و تجهیزات متفاوتی استفاده می‌ شود که در واقع در آخرین مرحله که سیستم‌ های اتوماتیک قالبگیری وارد فعالیت می شوند، سبک های متفاوتی از این محصولات تولید می شود. قالبگیر ها دارای نمونه های متفاوتی هستند.

در هر یک از این کارخانه های تولیدکننده از سیستم های با قالبگیری متفاوت استفاده می‌شود و در نهایت آجرهای نسوز در شکل ها، اندازه ها و طرح های متنوع به بازار ارائه می گردند و به عنوان بهترین متریال استفاده از آنها در ایجاد اجرای پروژه های ساختمانی دیده می شوند. آجر نسوز ارزان قیمت علاوه قیمت مناسبی که دارد از دوام و ماندگاری فوق العاده بالایی برخوردار می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت را نیز در سایت قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *