آجر نسوز برای باربیکیو

حتما برای شما هم پیش آماده که بهترین آجر نسوز برای باربیکیو چیست؟؟ یا اصلا قصد ساخت باربیکیو با آجر نسوز را داشته باشید. ما در این مطلب با همراهی شما عزیزان به شما مرجع خریدی را معرفی خواهیم کرد که میتوانید با تنها یک تماس با واحد فروش این شرکت سفارش خود را طبق بوجتون ثبت کنید و کیفیت لازم آجر نسوز را برای باربیکیو در آسانترین حالت دریافت کنید.

آجر نسوز برای باربیکیو

باربیکیو چیست؟

باربیکیو چیست؟

مدت‌هاست باربیکیوها در محوطه خارجی منزل‌های ایرانی نقش ریشه ای را بازی می‌کنند. نخستین کاری که باید انجام دهید تعیین مقدار باربیکیو است. پراهمیت‌ترین کار این‌می‌باشد‌که کباب‌پز خود را صاف روی زمین قرار دهید و سپس دور آن را علامت‌ بگذارید تا حدود اندازه باربیکیو واضح شود. بعضی معتقدند درست کردن داربست چوبی کمک می‌کند اندازه درست باربیکیو را داشته باشید آجر نسوز باربیکیو را بدون ملاط بچینید لغایت چیدمان صحیح آن را مشخص کنید. یکی از رایج‌ترین روش‌های آجرچینی کار با آجر کامل است، اما چنانچه در این کار حرفه‌ای باشید می‌توانید با آجرهای نیمه نیز کار کنید. همین که اندازه‌ها را تعیین کردید، می‌توانید شروع به درست کردن یک محل مسطح برای چیدن آجر‌ها کنید. درصورتی که از پیش این کار را نکرده باشید، نخست باید سکوی همواری را درست کنید. اگر می‌خواهید باربیکیو را روی زمین نرم بسازید، ابتدا زمین را بکنید، آن را با شن پر کنید و با سیمان یا سنگ فرش هموار کنید.

خرید آجر نسوز برای ساخت باربیکیو آجری

خرید آجر نسوز برای ساخت باربیکیو آجری

اگر در حیاط خلوت خانه‌‌تان مکانی برای درست شدن باربیکیو دارید، از تراز بودن آن‌جا مطمئن بشوید. اگر تراز نبود با افزودن یک لایه سیمان آن را درست کنید. به نحو رایج 24 ساعت طول می‌کشد تا سیمان خشک شود و خود را بگیرد. چنانچه می‌خواهید از این شیوه بهره گیری کنید، یک شب به سیمان اجازه دهید خشک شود و سپس ادامه کار را دنبال کنید می‌توانید از آجر نسوز باربیکیو برای ساخت کباب‌پز در فضاهایی مانند بالکن، پاسیو و حیاط خلوت خود بهره گیری کنید. هر چقدر فضا کوچک‌تر باشد، می‌توانید باربیکیو آجری کوچک‌تری درست کنید. برای این کار شما به حدود ۱۲۰ عدد آجر نسوز باربیکیو، یک جا زغالی مشبک، ماله، سیمان، ماسه نرم ویژه ساختمان‌سازی، تراز ساختمان‌ سازی و ورقه‌های مشبک فلزی نیاز دارید.

استفاده از آجر نسوز باربیکیو

استفاده از آجر نسوز باربیکیو

بهترین گزینه برای منزل‌های امروزین باربیکیو گازی است. می‌توانید از این مدل برای فضاهایی مانند بام سبز، حیاط و تراس با خیال راحت استفاده کنید و آسوده باشید که این فرآورده به نسبت دیگر مدل‌های خود نظافت کمتری احتیاج دارد باربیکیوهای گازی و زغالی یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای حیاط ویلای شما است، برای اینکه این مدل چند منظوره می‌تواند تمام خواسته شما را مهیا آورد. می‌توانید آن را در فضای آلاچیق، پاسیو یا حیاط خود قرار دهید و ظاهر آن را متحول کنید. باربیکیو سنگی نوع‌های متفاوتی دارد که می‌توانید بسته به نوع محوطه و فضای سبز خود یکی از آن‌ها را برای خود انتخاب کنید. شومینه‌های سنگی عنصر منحصر به فرد دیگری است که می‌تواند به علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضای خارجی شما در غالب یک باربیکیو هم از آن بهره گیری کنید و سیب زمینی کبابی منحصر به فردی در آن طبخ کنید و لذت ببرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *