خرید آجر تنی

با خرید آجر تنی بدون واسطه از کارخانه شما میتوایند در زمینه قیمت تاثیر بسزایی بگذارید و بهترین عملکرد را برای خرید خود در نظر گرفته باشید چرا که محصول آجر خرید آن به صورت تنی و حجم عمده در هر صورت با وجود واسطه میتواند ضررهای بسیاری را به خریدار بزند اما اگر انواع آجر هایی که می شناسید را بتوانید به صورت مستقیم از کارخانه و تولیدی های سطح کشور خریداری کنید بسیار به صرفه جویی در زمان و هزینه کمک خواهد کرد.

مزایای آجر چینی با آجر نسوز

خرید آجر تنی

شامل مزیتهای این گونه دیوار چینی می‌توان به سبكي وزن نسبت به آجر فشاري، در دسترس بودن، و همین طور با دقت به وجود فضاهاي خالي در قسمت داخلي، تا حدودي عايق حرارتي نيز مي‌باشد البته باید به این مورد توجه کرد که شکننده بودن، باربر نبودن، پرتی زياد به جهت شكستن موقع حمل و نقل و انجام کار و عدم تحمل بار اشیاء الحاقي كه لازم است با رول پلاک به ديوار وصل شوند همانند کابينت و … از معایب آن است .

مواد اولیه مرغوب و تاثیرات آن

مواد اولیه مرغوب و تاثیرات آن

پیشنهاد میشود در اجرای دیوار های آجری از ملات خوب استفاده گردد. چرا که در 80 درصد موارد علت شوره زدن آجر استفاده از ملات بی کیفیت در پشت کار می باشد. جهت این مسئله چیزی نیست جز نمک و آهک محلول در این چنین از ملاتها است بهتر است در ادامه به مراحل و روش تولید انواع آجر و سفال اشاره کنیم:

  1. استخراج مواد خام از زمین : در اول Quality خاک مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت داشتن Quality استخراج می شود.
  2. آماده سازی خاک: در این مرحله کلوخ و سنگ ها از خاک جدا گردیده و در آسیاب خورد شده و در جاهای ویژه خود نگهداری می گردد.

تولید قالب و استفاده از آنها

تولید قالب و استفاده از آنها

  1. تولید آجر سفال به‌طور خشک : که در این حالت خاک داخل قالب متراکم می شود و درصد رطوبت در این حالت بسیار کم می باشد.
  2. تولید آجر سفال به‌طور تر : در این حالت خاک به صورت خمیر در می آید و به دستگاه قالب گیری منتقل میگردد و گل قالب دهی میگردد. و بعد از آن وارد دستگاه برش شده و به مقدار های مورد نیاز و معمول برش می خورد. و بعد از آن داخل دستگاه خشک کن گردیده تا رطوبت آن به حد نصاب رسیده و آماده قرار گرفتن در کوره شود. چنانچه خشت ها وارد خشک کن نشود بخاطر وجود رطوبت زیاد خشت ترک خورده و خراب می گردد.
  3. گذاشتن در تنور و پختن خشت ها : در این مرحله خشت ها در کوره گذاشته می شود و حرارت بسیار بالا رفته و سپس خشت ها پخته می شوند، آن گاه کوره را خاموش کرده و بعد از سرد شدن ، خشت ها بارگیری شده و یا انبار میگردد.

بازار خرید آجر تنی و عمده

بازار خرید آجر تنی و عمده

در نمایشگاه صنعت ساختمان سال 1390 شرکتی شراکت داشت که آجرنمای فرآورده ترکیه را به قیمت هر عدد هزار تومان عرضه می کرد. کشوری که زمانی آجرهای سنتی خاص ترکیه را آن هم میزان اندک تولید می کرد اینک به واردکننده این کالا به صورت صنعتی است ترکیه غیر از آجرهای سنتی فرآورده‌ها تیغه سفالی ندارد و سازندگان مسکن در این مرزوبوم بیشتر از لیکا ، بلوک سیمانی و مانند آن استفاده میکنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *