تولید کننده آجر لفتون دو قلو این محصولات را با روش های جدید آماده و عرضه می کند. چنین مصالح ساختمانی در اشکال خاصی ارائه می شوند. آنها را در کوره های مخصوص جای داده و به دلیل ابعاد بزرگ و وزن سبکی که دارند، در ساختمان سازی نقش زیادی ایفاء می کنند. تولید آجر‌هایی در این مدل، با بهترین مواد اولیه و روش های نوین انجام می شود که ویژگی های بسیاری دارند.

تولید کننده آجر لفتون دو قلو

تفاوت آجر لفتون دو قلو

تفاوت آجر لفتون دو قلو آجر لفتون که به علت داشتن داشتن مجراهای متعدد به آجر ده سوراخ نیز معروف است، از جمله مصالح پرکاربرد در ساختمان سازی محسوب می شود. اما نوع دو قلو این محصول هم وجود دارد. اینجاست که باید به تفاوت آجر لفتون دو قلو اشاره نماییم.

علت نام گذاری این مصالح به دلیل ابعاد بزرگتر آن است. در واقع، دو قالب از آجر لفتون روی هم قرار گرفته که به همین سبب به آن دوقلو می گویند. نوع تک، ضخامت کمتری دارد؛ ولی آجرهای دوقلو بیشتر در ابعاد 20*10*10 تولید می شوند. ویژگی هایی نیز دارند که در زیر به این موضوعات متفاوت اشاره می نماییم:

  • به علت ابعاد بزرگتر، مخصوص دیوار چینی داخلی و بیرونی ساختمان هستند.
  • سرعت کار را بسیار بالا می برند.
  • به علت داشتن سوراخ های متعدد، ملات وارد آنها می شود و دیوار مستحکم تر می گردد.
  • هزینه های ساخت و ساز را پایین می آورد.

به این علل‌ است که امروزه شاهد استفاده چنین آجرهایی می باشیم؛ البته نوع لفتون ساختار خوبی دارد و وزنش نیز نسبت به سایر آجرهای توپر سبک تر است. به نوعی آجر عایق هم به شمار می رود و محکم می باشد.

صادرات انواع آجر لفتون

صادرات انواع آجر لفتون از ایران صادرات انواع آجر لفتون به کشورهای همسایه انجام می شود. این محصولات به علت داشتن قیمت مناسب، کارایی بالا و کیفیت عالی توانسته اند، مشتریان زیادی در بازارهای بیرون از کشور پیدا کنند. در این حوزه، شرکت های بزرگ تجاری نیز فعال بوده و سعی می کنند تا بهترین کالاها را برای ارسال آماده نمایند.

محصولاتی از این دست، در ابعاد استاندارد ساخته می شوند و از طرفی بهترین روش ها برای ساخت‌ شان را شرکت ها در پیش می گیرند. آنها سالم و بدون شکستگی ارسال می گردند و در همین حال، صاف و کاملاً یکدست هستند.

عموماً به وسیله کشتی و یا کامیون های بزرگ آجرها را به دست سفارش دهندگان خارجی می رسانند. به هر صورت، صادرات آجر، سود خوبی هم برای تاجران این عرصه دارد و هم این که آجر پزی ها تولیدات بیشتری خواهند داشت و این مسئله به نفع شان تمام می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *