در گذشته آجر در شکلی دیگری تولید می شد که همان ،خشت های گلی قدیمی می باشد. اما به مرور زمان و پیشرفت و رشد بشر در زمینه های مختلف انواع و اقسام آجر تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت. که یکی از اقسام آجر می تواند آجر نسوز قهوه ای باشد، آجر نسوز قهوه ای به دلیل استاندارد بودن و پرکاربرد بودن در زمینه های مختلف،  مورد تایید بسیاری از پیمانکاران و خریداران و فروشندگان مصالح ساختمانی می باشد.

تولید آجر نسوز قهوه ای

ویژگی آجر نسوز قهوه ای

ویژگی آجر نسوز قهوه ای

آجرهای نسوز، از خاک نسوز و خاک چينى در دمای بسیار بالا  تولید می شوند. در بین انواع آجر ها، آجر نسوز قهوه ای به دلیل زیبایی و رنـگ خاص خود، مورد توجه معماران و پیمانکاران و طراحان نمای ساختمان قـرار گرفته است. از ویژگی های آجر قهوه ای نسوز می توان به، استاندارد بودن  در رنگ، ضد شوره بودن و دارا بودنِ کیفیت لازم در دراز مدت چون بعد از گذشت چند سال از زمان نصب آن‌، همچنین نداشتن تغییر رنگ یا تغییر شکل، جلبک یا شوره در سطح آن اشاره کرد. همین ویژگی های آجر نسوز قهوه ای باعث شده است که در بین سازندگان بناهای ساختمانی هم از نظر زیبایی و هم از نظر کیفیت در نما و در بدنه اصلی بکار می رود.

اما کیفیت بالای آن، باعث شده است، به راحتی از آن چشم پوشی کرد و در انتخاب یک‌ نوع مصالح خوب در اولویت قرار گیرد. در کشور ما معدن های خاک نسوز ازجمله، خاک نسوز قهوه ای وجود دارد، می توان یکی از دلایل گران بودن آن سخت بودن استخراج و پردازش آن برای تولید آجر نسوز قهوه ای باشد. البته این نوع آجر با درجه بندی و کیفیت های مختلف موجود می باشد که باعث شده است تا دست مصرف کننده در انتخاب باز باشد.

فروش فوق العاده آجر نسوز

فروش فوق العاده آجر نسوز در بازار خرید و فروش مصالح ساختمانی، چون کیفیت آجر نسوز قهوه ای برای مصرف کنندگان آن ثابت شده است، از فروش خوبی برخوردار است.

در حال حاضر کیفیت این نوع آجر تولید داخل، قابل مقایسه و رقابت با انواع خارجی آن می باشد و حتی می تواند در سطح جهانی مطرح و صادر شود. چون در حال حاضر دولت از تولید ملی حمایت خوبی می کند، تولید و فروش آجر نسوز قهوه ای رواج بسیاری یافته است. 

نمایندگی های توزیع و فروش انواع آجر در سراسر کشور برای خرید حضوری فعال می باشد و همچنین علاوه بر این نمایندگی ها و شعب، می توان با مراجعه به وبسایت های فروش و معرفی این مصالح اقدام به تهیه و خرید تضمینی نمود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *