آجر نسوز سر ستون یکی از پرفروش ترین مصالج ساختمان سازی است. این محصول در برابر شرایط آب و هوای محیطی بسیار مقاوم می باشد و به سادگی خراب نمی شود. تنوع گسترده ای در رنگ و ابعاد این آجر وجود دارد به همین سبب خریداران آن به سادگی می توانند گزینه و رنگ مورد نظرشان را انتخاب نماید. تولید آجر نسوز سر ستون در کشور ما با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه انجام می شود. ما را در ادامه دنبال کنید.

تولید آجر نسوز سر ستون

معرفی انواع آجر نسوز سر ستون

معرفی انواع آجر نسوز سر ستون آجر نسوز سرستون دارای انواع مختلفی است. هر کدام از این آجرها مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارا هستند. برخی از انواع مختلف این محصول شامل موارد زیر می شود.

  • آجر نسوز آلومینیومی

با توجه به اینکه درصد بسیار زیادی از این محصول آلومینوم است به این نام مشهور می باشد. این نوع آجر نسوز از مقاومت بسیار زیادی در برابر عوامل مختلف همچون حرارت های بالا برخوردار است.

  • آجر نسوز سیلیسی

برای تولید این محصول از خاک های سسلیسی استفاده شده است. این نوع آجر به عنوان رسانای خوبی برای انتقال حرارت و گرما به شمار می رود. داشتن مقاومت بسیار زیاد در برابر عوامل مختلفی همچون نفوذ گازها از جمله ویژگی های این محصول می باشد.

  • آجر نسوز ویژه

برای تولید این محصول از فلزات مختلف استفاده شده است. این محصول خود نیز با توجه به فلزات موجود در آن به دسته هاق مختلفی تقسیم بندی می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد.

  • آجر نسوز دستی

یکی از رایج ترین آجرهایی که در ساختمان سازی از آن استفاده می شود آجرهای دستی می باشد. این محصول دارای مزایای بسیار زیادی است که به واسطه داشتن این مزایای دارای جایگاه ویژه ای در میان معماران و مهندسین است. شوره نزدن، مقاومت در برابر تغییر رنگ، جذب نکردن آب، مقاومت بسیار بالا در برابر اشعه خورشیدی از جمله برخی از مهمترین ویژگی های این محصول به شمار می رود.

  • آجر نسوز سنتی

این نوع آجر همانطور که از اسم آن نیز مشخص است به شیوه و سبک آجرهای قدیم ساخته شده می باشد. این محصول برای ساخت انواع دکوراسیون داخل ساختمان مخصوصا برای افرادی که به طرح های سنتی علاقمند هستند انتخاب مناسبی به شمار می رود.

صادرات انواع آجر نسوز

صادرات انواع آجر نسوز[box type=”shadow” align=”right;”]ایران یکی از تولید کنندگان انواع آجر نسوز در دنیا می باشد. کیفیت آجرهای تولید شده در کشور ما به اندازه ای بالا است که این محصولات از کشورهای خارجی مختلف نیز دارای متقاصیان بسیار زیادی می باشد. [/box]

تولید آجر و صادرات انواع آجر نسوز با بهترین و مناسب ترین قیمت به صورت سالیانه در کشور ما انجام می شود. صادرات آجر یکی از منابع درآمدی کشور به شمار می رود. این سایت اینترنتی نیز انواع آجر صادراتی را به صورت عمده به خریداران ارائه می دهد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *