تولید کننده آجر نسوز شاموتی مرغوب به دلیل کیفیت بالای این محصول و اینکه این محصول مقاوم در برابر فرسایش حرارت و یخبندان های مکرر می باشد بسیار مورد استقبال در صنعت ساختمان سازی شده است. انواع آجر نسوز برای صنعت فولاد شیشه آهن و آلومینیوم نیز مورد استفاده قرار می گیرد به این صورت که این محصول به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت به هیچ عنوان تغییر شکل و تغییر رنگ نمی دهد و از آن برای کوره های فولاد شیشه و آهن استفاده می نمایند .

تولیدکننده آجر نسوز شاموتی مرغوب

باکیفیت ترین انواع آجر نسوز

باکیفیت ترین انواع آجر نسوز با کیفیت ترین انواع آجر نسوز آجر شاموتی میباشد شاموت به معنی خرده آجر می باشد از آنجا که در خاکهای رسی در حین پخت انقباض زیادی رخ می دهد برای کنترل ثبات این آجرها مواد اولیه را از قبل می پزند و با مواد خام مخلوط می نمایند.

این آجر بیشتر در اتاقهای احتراق کوره های دوار دودکش و لوله آب استفاده می گردد که مقاومت خوبی در مقابله شوک حرارتی دارد و به عنوان جداره کوره هایی که در دمای متوسط برای طولانی مدت کار می کنند مناسب می باشد.

این آجر به دلیل سبک بودن و این که به راحتی قابل نصب می باشد و همچنین آجر نسوز ارزان به دلیل قیمت مناسب آن و تنوع فراوان در این نوع آجر ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به گونه ای که این آجر علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای آمریکا آفریقا و آسیا صادر می گردد به دلیل کیفیت بسیار بالای این محصول وزن سبک آن و هنگام نصب آن بر روی دیوار این آجر به هیچ وجه تغییر رنگ و یا تغییر شکل نمیدهد و در مقابل فرسایش مقاوم است.

همچنین هنگام نصب آن بر روی دیوار نیاز به اسکوپ نیست و به راحتی بر روی دیوار نصب می گردد همچنین ملات سیمان را به خوبی جذب می نماید و به هیچ عنوان این آجرها بعد از نصب سقوط نمیکند به گونه‌ای که امکان سقوط آن صفر می باشد.

این آجرها برای نمای ساختمان آن استفاده می شود همچنین برای باربیکیو نیز از این نوع آجر ها می توانیم استفاده نماییم زیرا به هیچ عنوان تغییر شکل و تغییر رنگ نمی دهد و همین طور که گفتیم در مقابل حرارت مقاوم است.

تولیدکننده آجر نسوز این محصول را برای انواع کوره ها با کیفیت بالا تهیه می نماید تا به دلیل مقاومت بسیار بالا و انقباض کم این مسئول در انواع کوره ها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت انواع آجر نسوز شاموتی مرغوب

قیمت انواع آجر نسوز شاموتی مرغوب قیمت انواع آجر نسوز شاموتی مرغوب بسیار مناسب می باشد تا آنجا که محصول را با کیفیت بسیار عالی در خدمت مصرف‌کنندگان قرار دهد تا از آن در صنعت کوره سازی استفاده نمایند. خرید آجر نسوز با توجه به قیمت مناسب آن و تنوع فراوان آن در طرح ها و رنگ های مختلف برای انواع کوره و بسیاری از مغازه ها برای دکور خود از آن استفاده می نمایند که نمای بسیار زیبایی به آن می دهد. این محصول علاوه بر کشور عزیزمان به کشورهای اروپایی و ترکیه و آسیایی صادر می گردد .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *