یکی از بهترین مصالح ساختمانی که حتی تا صد سال هم دوام خواهد داشت؛ آجر است که امروزه مدل های نوینی از این محصول تولید شده و به بازار راه یافته اند؛ مانند آجر نسوز انگلیسی که در اصل از آن به عنوان آجر نما، استفاده به عمل می آورند؛ این آجر نه تنها نمای خارجی بی نظیری را شکل داده؛ بلکه منجر به ایجاد نمای داخلی مدرن و زیبا نیز خواهد شد. حال توزیع انواع آجر نسوز انگلیسی مرغوب صورت گرفته و فرصت تهیه آن را خواهید داشت.

توزیع انواع آجر نسوز انگلیسی مرغوب

کاربرد آجر نسوز شاموتی

کاربرد آجر نسوز شاموتی آجر که از قدمت دیرینه ای برخوردار بوده و سالهای سال است که در ساخت و ساز رواج دارد؛ امروزه با مدل های جدیدی، پای به حوزه فروش و کاربرد نهاده که هر یک از آنها دارای مشخصات مختص به خود می باشند؛ برای مثال می توان به آجر شاموتی اشاره کرد که متشکل از مواد نسوز بوده و مواد کانی غیر فلزی در ساخت و تولید آن نقش داشته اند.

اما همانطور که از نام این آجر بر می آید؛ تحت حرارت و دمای خیلی زیاد، تولید گشته و لذا شوک های حرارتی، تاثیری در آن باقی نخواهند گذاشت؛ در ادامه لازم است تا به چند کاربرد مهم آجر نسوز شاموتی نیز بپردازیم که در این خصوص باید گفت به طور کلی از این محصول در کوره های صنعتی کاربرد به عمل می آورند؛ اگر بخواهیم توضیحات بیشتری را راجع به این موضوع عنوان نماییم؛ می توان اعلام داشت این آجر در کوره بخار مورد استفاده قرار گرفته است؛ بعلاوه کوره گچ و آهک هم از این آجر بهره برده اند.

قیمت آجر نسوز انگلیسی در بازار

قیمت آجر نسوز انگلیسی در بازار آجرهای نسوز با طیف متنوعی همراه بوده و از آنها انواع مختلفی را می توان نام برد که آجر نسوز انگلیسی، یکی از معروف ترین انواع این آجر به شمار می آید؛ این محصول در ترکیبات خود از اکسید آهن برخوردار بوده و لذا علت اینکه وزن آن نسبت به سایر آجرهای نسوز، کمی بیشتر می باشد؛ همین است.

البته از مقاومت فشاری و خمشی عالی این آجر نمی توان غافل شد که باعث پوشانندگی مشخصاتی مثل وزن بالای این آجر شده اند؛ همچنین باید اضافه کنیم این محصول به قدری زیباست که دست معماران را برای پردازش نمای مدرن و متفاوت، بازتر گذاشته است.

حال با همه این اوصاف اگر تصمیم به سفارش آجر نسوز انگلیسی به صورت عمده گرفته اید؛ می توانید همین حالا اقدام نمایید، فقط توجه داشته باشید که قیمت آجر نسوز فوق در بازار، به صورت بروز محاسبه شده و البته باید خیالتان را از این بابت راحت کنیم که دست روی ارزان ترین آجر نسوز برای انتخاب گذاشته اید و لذا نیازی به نگرانی درباره قیمت نخواهد بود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *