فروش آجر نسوز نما شاموتی یکی از فعالیت‌های گروه بازرگانی شاموتی است. اگر صاحب پروانه بهره برداری انواع ساختمان هستید و قصد فروش پروانه و امتیاز خود را دارید، با مشاورین آجر نسوز در تماس باشید. تیم کارشناسی فروش آجر شاموتی، بطور تمام وقت در حال ارائه خدمات به ساختمان سازان عزیز کشور است. خرید و فروش انواع سنگ های نسوز در مصارف داخلی توسط این تیم پروژه‌ی دیگری است که اخیرا در دست اجرا است.

ارائه دهنده آجر نسوز نما شاموتی

ویژگی بارز آجر نسوز نما

ویژگی بارز آجر نسوز نما

  1. داشتن مقاومت حرارتی بالا، از ویژگی آجر نسوز است. خوشبختانه تا به حال امتحان خود را از این بابت، به خوبی پس داده و دیده ایم که در برابر انواع آتش سوزی ها، چه مقاومتی از خود نشان داده است.
  2. به طور طبیعی سلیقه همه افراد با هم یکسان نیست. برای ساختن ساختمان های شیک که باب پسند افراد مختلف باشد، لازم است مصالحی استفاده کنیم که دارای تنوع در مدل، رنگ و اندازه باشد. خوشبختانه آجر نسوز دارای تنوع بی نظیری است و برای هر سلیقه ای، به بهترین شکل طراحی شده است.
  3. بارندگی یکی از عمده ترین عواملی است که می تواند از عمر ساختمان شما بکاهد. اگر می خواهید از خسارت های احتمالی آن جلوگیری کنید، با خیالی آسوده از این آجر استفاده کنید. چرا که دارای جذب کمی در مقابل رطوبت بوده و بر خلاف خیلی از محصولات دیگر، نم را به منافذ خود نمی کشد.
  4. محکم است بنابراین خیال شما را در برابر خطرات زلزله، آسوده نگه می دارد.
  5. قابل استفاده برای اماکن متعددی می باشد. علاوه بر آن که جهت نما سازی به کار می رود، شما می توانید از آن برای مصارف داخلی هم بهره بگیرید. اگر قصد ساخت خانه، هتل، تالار، مغازه و… را دارید، از کیفیت این محصول لذت ببرید.
  6. کار با آن، مثلا برش، چینش و… آسان بوده و شما را خسته و دلزده نخواهد کرد.

قیمت خرید آجر نسوز نما شاموتی

قیمت خرید آجر نسوز نما شاموتی همان‌طور که احتمالاً در جریان هستید قیمت خرید آجر نسوز با توجه به اندازه، رنگ‌بندی و طرح، جنس، میزان سفارشات داخلی و خارجی، و کیفیت آن برآورد می‌شود؛ بنابراین با توجه به این موارد لیست قیمت انواع سنگ‌ها به همراه قیمت لحظه‌ای آن‌ها خدمت شما ارائه می‌گردد.

اگر می خواهید از حداکثر تخفیف برخوردار شوید، پیشنهاد ما به شما خرید آن در حجم بالا است. بدین طریق شما می توانید با کمترین هزینه، نیاز خود را برطرف کرده و بخشی از سفارش تان را با کمی سود مناسب، به فروش برسانید.

به طور کلی ایران دارای منابع غنی سنگی بوده و تا امروز توانسته صادرات خوبی در این زمینه داشته باشد. صادرات سبب شده قیمت این کالا، مناسب در نظر گرفته شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *