آجر نسوز اصفهان قیمت

برای خرید آجر نسوز اصفهان قیمت ارزان پیشنهاد می شود حتما قبل خرید این محصول به مشخصات آجر نسوز و انواع اقسام این محصول در اصفهان دقت کنید چرا که تمامی این عوامل بر روی قیمت این محصول تاثیرگذار می باشد. برای خرید آجر نسوز در طرح و شکل مخلف کافیست با واحد فروش شرکت ما در همین صفحه تماس برقرار کنید در کمترین زمان ممکن می توانید از مشاوره رایگان ما بهرمند شوید و همچنین بهترین آجر را خریداری کنید.

انواع اقسام آجر نسوز

آجر نسوز اصفهان قیمت

آجر بسیار با کیفیت اصفهان  سایزشان استاندارد است. دارای رنگ زرد یا قرمز یکدست هستند. خوب پخته شده اند. همگن هستند و بافت منظمی دارند. همه هم قالب و هم مقدار اند. درصد جذب آب آن کمتر از ۱۰% است. استقامت فشاری آن حداقل kg/cm2245 و حداکثر kg/cm2280 است. در سطح آن شوره زدگی و گل آهک وجود ندارد. هنگامی که به آن با آجری شبیه خودش یا چکش آسیب بزنید صدایی شبیه سرامیک می دهد. روی آن به اندازه کافی سخت هست تا در مقابل خراشیدن با ناخن آسیب پذیر نباشد. عاری از شن، سنگریزه، یا هرگونه مواد ارگانیک است. این آجر در موارد ذیل استفاده دارد

برای آپارتمان های با طول عمر بالا

برای خانه هایی که در شرایط جوی بیجا قرار دارند.

تولید و عرضه آجر نسوز های درجه 2 در اصفهان

تولید و عرضه آجر نسوز های درجه 2 در اصفهان

آجر درجه 2 اصفهان سایزش استاندارد می باشد. رنگ آن زرد یا قرمز یکنواخت است. خوب پخته شده است، اندکی پختگی بیش از حد قابل پذیرش است. فرم منظمی دارد. جذب آب آن آشکار نیست. درصد جذب آب آن بیشتر از ۱۰% ولی کم‌تر از ۱۵% است. اگر دو عدد از این آجر را به هم برخورد کند صدای شبیه سرامیک میدهد. مقاوت فشاری آن در محدوده kg/cm2 154 لغایت kg/cm2 175 است. روی آن در برابر خراشیدگی با ناخن مقاوم است. برای ساختمان های با طول عمر پایین و یا موقتی استفاده می شود. طول عمر آن بیش از ۱۵ نیست.

خرید و فروش آجر درجه 3 در اصفهان

خرید و فروش آجر درجه 3 در اصفهان

آجر درجه سه  فرم و سایز آن ها یکسان و منظم نیست. رنگ آن ها قرمز کم رنگ است. به خوبی حرارت ندیده اند درصد جذب آب آن ها بیش از ۱۵% است. بافت همگنی ندارد. استقامت فشاری آن بین kg/cm2 105 تا kg/cm2 140 است. موقع تماس به یک دیگر صدای بم و خامی میدهند. اگر با ناخن روی آن را خراش دهید اثرش روی آن می ماند.

انواع آجر های نسوز تولید شده در اصفهان با قیمت ارزان

انواع آجر های نسوز تولید شده در اصفهان با قیمت ارزان

آجر اکسترودی: با فشار آب و خاک به داخل فرم های استیلی تولید می شوند. قبل از پخت به فرم های کوچک تقسیم می شند. شکل و ابعاد آن منظم است. این آجر سه طرف نما است. دارای ۳، ۵ یا ۱۰ سوراخ موجود میباشند که وزن آن را تا %۲۵ کاهش می دهد. برای ساختمان های با اعتبار محدود متناسب هستند.

آجر پرسی: خاک رس با فشار داخل شکل فشرده می شود و بعد از آن پخته می شود. این نوع آجر ۴ سمت نما می باشد.
آجر دست ساز : به جای بهره گیری از ماشین با دست داخل قالب صورت داده می شوند. آجر نسوز صخره ای دست ساز موجود می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *